شناسه خبر : 30928
تاریخ انتشار : 1398/03/14 16:00
بازدهی بورس ?? درصد شد

از ابتدای سال تا پایان هفته اول خرداد??:

بازدهی بورس ?? درصد شد

شاخص کل بورس از ابتدای امسال تاکنون، با ?? هزار و ???واحد افزایش، معادل ?? درصد رشد را به ثبت رسانده است.

به گزارش نورنیوز، بر اساس اطلاعات سازمان بورس و اوراق بهادار، از ابتدای امسال تاکنون، در مدت ?? روز معاملاتی، تعداد ??? میلیارد و ??? میلیون سهم و حق تقدم، به ارزش ??? هزار و ??? میلیارد ریال در ?? میلیون و ??? هزار و ??? مورد، در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفته است.


همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می دهد در این مدت، ??? میلیارد و ??? میلیون سهم به ارزش ??? هزار و ??? میلیارد ریال در ?میلیون و ??? هزار و ??? نوبت در بازار اول؛ ?? میلیارد و ??? میلیون سهم به ارزش ??? هزار و ??? میلیارد ریال در ?میلیون و ??? هزار و ?? نوبت در بازار دوم؛ ?میلیارد و ?میلیون برگه به ارزش ?هزار و ??? میلیارد ریال در هزار و ??? نوبت در بازار بدهی، ?? میلیون و ?هزار قرارداد به ارزش ??? میلیارد ریال در ?? هزار و ??? نوبت در بازار مشتقه و ?میلیارد و ??? میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ?? هزار و ??? میلیارد ریال در ?? هزار و ??? نوبت مورد معامله قرار گرفته است.


شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ??? هزار و ??? واحد آغاز کرده است، تاکنون با ?? هزار و ???و احد افزایش معادل ?? درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ??? هزار و ???و احد رسیده است.


شاخص بازار اول نیز در این مدت با ?? هزار و ???و احد رشد و شاخص بازار دوم با ??? هزار و ??? واحد افزایش مواجه شده‌اند.



مهر
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی