شناسه خبر : 30408
تاریخ انتشار : 1398/02/07 11:16
مردم سپاه پاسداران را نماد انقلاب اسلامی ایران می‌دانند

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

مردم سپاه پاسداران را نماد انقلاب اسلامی ایران می‌دانند

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه مردم قدرشناس ایران اسلامی سپاه را نماد انقلاب اسلامی می‌دانند، گفت: این نهاد همواره خدمات ارزنده‌ای به انقلاب ارائه کرده است.

به گزارش نورنیوز،سرهنگ حمید دامغانی غروب شنبه در آئین تجلیل برگزیدگان بهداشت و سلامت سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان هم‌زمان با هفته سلامت و به میزبانی حسینیه شهدای گمنام سمنان ضمن بیان اینکه مردم سپاه پاسداران را نماد انقلاب اسلامی ایران می‌دانند، ابراز کرد: سپاه خدمات ارزنده‌ای را به انقلاب اسلامی و مردم ارائه کرده و آمریکا نمی‌تواند نام این نیروی مردمی را تخریب کند.


وی استقرار بیمارستان‌های صحرایی و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم را دو اقدام شایسته سپاه در خدمت رسانی به مردم از دوران دفاع مقدس تا کنون دانست و افزود: خدمات ارزنده سپاه همواره قابل تقدیر است.


سپاه برخاسته از بطن مردم


فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، گفت: سپاه پاسداران بدون هیچ چشم داشتی در حوزه بهداشت و درمان توانسته اقدامات ارزنده‌ای را با اثرگذاری کم نظیر انجام دهد.


دامغانی ضمن محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا و قرار دادن نام سپاه در فهرست تروریستی بیان کرد: سپاه پاسداران برخاسته از بطن و نهاد مردم ایران اسلامی است.


وی افزود: سرمایه‌های اجتماعی سپاه پاسداران امروز مردمی هستند که به حمایت از این نیروی الهی برخاسته و پای به میدان گذاشتند، لذا باید قدردان این مردم بود که در فضای مجازی و حقیقی خود را سپاهی دانسته و همراه با سپاهیان بودند.


برپایی ایستگاه مشاوره و روانشناسی در سمنان


معاون بهداشت و درمان سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان نیز در این همایش با بیان اینکه تجلیل از پیشکسوتان حوزه بهداشت و سلامت در زمره برنامه‌های سپاه در هفته سلامت است، گفت: همایش کنونی که به نام تجلیل از فعالان عرصه بهداشت سپاه استان موسوم است، یکی دیگر از برنامه‌های این هفته محسوب می‌شود.


جعفر دیابی بیان کرد: در هفته سلامت همچنین سپاه استان سمنان نسبت به برپایی ایستگاه مشاوره تغذیه و ایستگاه مشاوره و روانشناسی با همکاری بسیج جامعه پزشکان اقدام می‌کند که امیدواریم این امر در راستای ارتقای وضعیت روانی جامعه مؤثر باشد.


 



مهر
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی