شناسه خبر : 164439
تاریخ انتشار : 1402/11/20 17:06
به شیرینی عشق

نور نیوز فیلم "آغوش باز" را بررسی کرد؛

به شیرینی عشق

عشق منبعِ تمام‌نشدنیِ درام است، هیچ‌وقت کهنه نمی‌شود و همیشه چیزهایی برای غافلگیرکردن در چنته دارد. قصه‌ها تا آخرِ تاریخ می‌توانند رنگی از عشق بگیرند و تازه باشند. بهروز شعیبی هم در فیلم جدیدش سراغ همین منبعِ تمام‌نشدنی رفته و یک عاشقانه‌ی شیرین روی پرده آورده.

نورنیوز ـ گروه فرهنگ و جامعه: "آغوش باز" داستان تبلور عشق است که در رابطه‌ی سه زوج روایت می‌شود. طراحی روایت فیلم به‌گونه‌ای است که قصه، مخاطب را مدام غافلگیر می‌کند و همین غافلگیری‌هاست که "آغوش باز" را برای تماشاگر به فیلمی شیرین تبدیل می‌کند. عشق در قصه‌های موازیِ "آغوش باز" صورت‌های گوناگونی می‌یابد: یک عشق با رفتن نمود می‌یابد، یکی با مقاومت در برابر یک بیماریّ پیش‌رونده و یکی با گذشتن و ترک‌کردنِ یاری که بی‌وفاست. و این هرسه، نمودهای عشق اند که در جهان "آغوش باز" معنا می‌شوند و معنا می‌سازند.

جدید‌ترین فیلم بهروز شعیبی یک فیلم جمع‌وجور است، یک روایت ساده و عاشقانه که همه‌ی اجزایش در خدمت همین سادگی قرار گرفته‌اند؛ از بازی بازیگران تا طراحی صحنه و تدوین. "آغوش باز" یکی از آرام‌ترین فیلم‌های جشنواره است، فیلمی بدون هیاهو و جنجال که ادعای بزرگی ندارد و دنبال زدنِ حرف‌های پرسروصدا هم نیست اما یک فیلم نجیب، شریف و شیرین است؛ فیلمی که بهترین اثر کارنامه‌ی بهروز شعیبی نیست اما یکی از بهترین‌های فجر۴۲ لقب می‌گیرد.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی