شناسه خبر : 140519
تاریخ انتشار : 1402/03/08 17:17
کارمندان اتحادیه خدمات عمومی انگلیس آماده اعتصاب شدند

کارمندان اتحادیه خدمات عمومی انگلیس آماده اعتصاب شدند

کارمندان اتحادیه خدمات عمومی انگلستان قصد دارند به مدت 15 روز اعتصاب کنند.

نورنیوز - گروه بین‌الملل: اتحادیه‌ای که نماینده کارگران در اداره دولتی صدور گواهینامه رانندگان و وسایل نقلیه در بریتانیا است، قصد کارمندان خود را برای سازماندهی اعتصابی که از ۱۱ ژوئن آغاز می‌شود و ۱۵ روز به طول می‌انجامد، اعلام کرد.

یکی از اتحادیه‌های کارگری به نمایندگی از کارکنان اداره دولتی صدور گواهینامه رانندگان و وسایل نقلیه در بریتانیا گفت که کارمندان در حال برنامه ریزی برای سازماندهی اعتصابی هستند که از ۱۱ ژوئن آغاز می‌شود و ۱۵ روز به طول می‌انجامد.

اتحادیه خدمات عمومی و بازرگانی گفت که اعضای آن، که برای اداره مجوز رانندگان و وسایل نقلیه برای ولز کار می‌کنند، به دنبال افزایش دستمزد منصفانه خواهند بود.

این اعتصاب پس از یک رشته اعتصابات در بریتانیا در یک ماه گذشته و در زمانی که تورم مواد غذایی به بالاترین حد خود از سال ۲۰۰۸ رسیده بود، صورت می‌گیرد.

نرخ تورم در سال گذشته به بالاترین حد خود در ۴۰ سال گذشته رسید، در حالی که قیمت‌های سوپرمارکت‌ها اخیراً ۸۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، زیرا خانواده‌های کم درآمد برای به دست آوردن کالا‌های اساسی تلاش می‌کنند.


به همین ترتیب، هزاران پزشک جوان در بریتانیا به مدت ۴ روز دست به اعتصاب زدند تا در بحبوحه بحران هزینه‌های زندگی که فشار بر سیستم بهداشتی کشور را افزایش داده است، دستمزد بهتری را مطالبه کنند.

این اعتصابات با افزایش نرخ بیکاری در بریتانیا به ۳.۸ درصد در فوریه گذشته در مقایسه با ۳.۷ درصد پیش بینی شده، بر اساس گزارش اداره ملی آمار همراه است.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی