شناسه خبر : 139656
تاریخ انتشار : 1402/02/17 21:11
وزیر صنعت عمان: از پیشرفت‌ها و دستاورد‌های صنعتی ایران شگفت‌زده شده‌ایم

در دیدار با مخبر؛

وزیر صنعت عمان: از پیشرفت‌ها و دستاورد‌های صنعتی ایران شگفت‌زده شده‌ایم

وزیر صنعت عمان در دیدار با معاون اول رئیس‌جمهور از عزم کشورش برای تقویت روابط با ایران خبر داد و گفت: در این سفر از پیشرفت‌ها و دستاورد‌های صنعتی ایران شگفت‌زده شده‌ایم.

نورنیوز - گروه سیاست: محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور عصر یکشنبه در دیدار «قیس بن محمد الیوسف» وزیر صنعت، تجارت و توسعه سرمایه‌گذاری عمان، گفت: تهران برای ایجاد تحول در مناسبات تجاری خود با مسقط و ارتقای سطح همکاری‌های اقتصادی فی‌مابین آمادگی کامل دارد.

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به زمینه‌های متعدد همکاری دو کشور نظیر انرژی، صنعت، دارو و تجهیزات پزشکی، خاطرنشان کرد: ایران به پیشرفت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف صنعتی دست پیدا کرده و آمادگی داریم همکاری‌های خود را در تمامی این زمینه با عمان ارتقاء دهیم.

وزیر صنعت، تجارت و توسعه سرمایه‌گذاری عمان نیز در این دیدار از عزم و اراده جدی کشورش برای تقویت روابط با ایران خبر داد و گفت: در این سفر از پیشرفت‌ها و دستاورد‌های صنعتی ایران شگفت‌زده شده‌ایم.

او خواستار انعقاد موافقت‌نامه تجارت ترجیحی میان دو کشور شد و افزود: امیدوارم با سفر پادشاه عمان به ایران که در آینده نزدیک اتفاق خواهد افتاد، فصل جدیدی از روابط و مناسبات تجاری میان دو کشور گشوده شود.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی