شناسه خبر : 139039
تاریخ انتشار : 1402/02/04 14:22
راه‌اندازی کمپین آمریکایی «پول خود را جابجا کنید»

راه‌اندازی کمپین آمریکایی «پول خود را جابجا کنید»

اقتصاددانان آمریکایی کمپینی را برای انتقال پول از بانک‌های بزرگ به بانک‌های محلی راه‌اندازی کردند.

نورنیوز - گروه اقتصاد: اقتصاددانان و متخصصان رسانه‌های آمریکایی کمپینی را راه‌اندازی کرده‌اند تا از آمریکایی‌ها بخواهند پول خود را با هدف «ایجاد یک سیستم مالی منطقی‌تر و با ثبات‌تر» از بانک‌های بزرگ ایالات متحده به بانک‌های محلی منتقل کنند.

کمپین جدید توسط رابرت جانسون، اقتصاددان آمریکایی، که قبلا به عنوان کارشناس در کمیته اقتصادی و کمیته بودجه سنا فعالیت می‌کرد و نویسنده آمریکایی، آریانا هافینگتون و کارگردان یوجین جارکی راه‌اندازی شد و هدف آن این است که مردم عادی در ایالات متحده را قادر سازد تا پول خود را از بانک‌های بزرگ وال استریت به بانک‌های محلی که از سیاست‌های مالی «محافظه کارانه» پیروی می‌کنند، انتقال دهند.

بنیانگذاران کمپین «پول خود را جابجا کنید» در بیانیه‌ای اعلام کردند که بنیانگذاران این کمپین به دنبال هر حرکت شخصی برای محدود کردن ظرفیت بانک‌های بزرگ و ایجاد یک سیستم مالی منطقی‌تر و با ثبات‌تر هستند.

یک کارشناس مالی در میان بنیانگذاران کمپین توصیه کرد که «همه پول خود را از بانک‌های وال استریت به بانک‌های محلی منتقل کنند. بانک‌های محلی در مدیریت پول خود بسیار محافظه‌کارانه‌تر عمل می‌کنند، به مردم و کسب‌وکار‌هایی که در نزدیکی آن‌ها زندگی می‌کنند نزدیک‌تر هستند و تمایل بیشتری به دادن وام‌هایی دارند که می‌دانند بازپرداخت می‌شوند.»


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی