شناسه خبر : 139038
تاریخ انتشار : 1402/02/04 14:14
کارگران با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

کارگران با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزاری جشنواره امتناع با حضور رئیس‌جمهور خبر داد و گفت: هم‌زمان با هفته کارگر، کارگران با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند تا از رهنمودهایشان بهره‌مند شوند.

نورنیوز - گروه سیاست: محمد چکشیان روز دوشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته کارگر از ۵ تا ١١ اردیبهشت ماه، اظهار داشت: تکریم جایگاه کار و کارگران، پرداختن به موضوعات جامعه کار و تولید در جامعه ضروری است کارگران در همه برهه‌ها از جمله پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و تحریم‌ها نقش کلیدی داشتند.

او با بیان اینکه خلاقیت و ابتکار را در هفته کارگر پیگیری می‌کنم، گفت: در همین راستا جشنواره امتناع با همین موضوع برگزار شده است تا از کارگران خلاق با حضور رییس جمهور تقدیر می‌شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: در هفته کارگر، ٩ کارگر نخبه، ١۴ نفر کارگر در سه گروه کارگری و ۶ واحد کار نمونه معرفی می‌شوند.

چکشیان عنوان کرد: تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی و شهدا، دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب اسلامی و دیدار با رییس جمهور در قالب جشنواره امتناع از مهم‌ترین برنامه‌های هفته کارگر است.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی