شناسه خبر : 136433
تاریخ انتشار : 1401/12/24 19:20
سیاسی‌کاری در موضوع سوریه موجب ویرانی و فقر در این کشور شده است

فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه:

سیاسی‌کاری در موضوع سوریه موجب ویرانی و فقر در این کشور شده است

فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه به مناسبت سالگرد مبارزه ارتش این کشور با تروریست‌های چندملیتی مورد حمایت محور غربی- عبری، خواستار اجرای راهکار سیاسی برای پایان یافتن رنج مردم سوریه شد.

نورنیوز - گروه بین‌الملل: «گیر پدرسون» فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه در بیانیه‌ای به مناسبت سیزدهمین سالگرد مبارزه قهرمانانه ارتش این کشور با تروریست‌های چندملیتی مورد حمایت محور غربی- عبری، بی اشاره به حمایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی از گروهک‌های تروریستی در سوریه ادعا کرد: تا زمانی که راه‌حل سیاسی جامعی در سوریه اجرا نشود، رنج مردم این کشور به پایان نرسیده و ادامه خواهد یافت!

فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه با بیان این‌که وضعیت در سوریه غیرقابل تحمل و ادامه آن به این شکل ضد بشری و خلاف منطق است هشدار داد که حاکمیت، استقلال و تمامیت ارضی سوریه در خطر است.

«گیر پدرسون» در ادامه اضافه کرد: چالش‌های پیش رو در مواجهه با پیامدهای زلزله‌های ویرانگر به یادآوری واضحی مبدل شده است مبنی بر اینکه وضعیت موجود ناپایدار و غیرقابل‌قبول است.

وی در ادامه اضافه کرد: سیاسی‌کاری در موضوع کمک‌رسانی‌ها پس از زلزله‌ غیرقابل‌قبول است. نمی‌توانیم تلاش‌های جمعی را تنها به کمک‌های بشردوستانه محدود کنیم. جنگ در سوریه باعث ویرانی و فقر در این کشور شده است.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی