شناسه خبر : 131698
تاریخ انتشار : 1401/12/09 10:55
فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال‌احمر فقط از ایران قدردانی کرد

به دلیل امدادرسانی موثر در زلزله ترکیه و سوریه؛

فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال‌احمر فقط از ایران قدردانی کرد

رئیس فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال‌احمر با وجود همراهی بیش از 100 کشور در امدادرسانی در حادثه زلزله ترکیه و سوریه فقط در پیام خود از جمعیت هلال‌‌احمر ایران قدردانی کرد.

نورنیوز - گروه فرهنگ و جامعه: فرانچسکو روکار، رئیس فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال‌احمر با وجود همراهی بیش از 100 کشور در امدادرسانی در حادثه زلزله ترکیه و سوریه فقط در پیام خود از جمعیت هلال‌‌احمر ایران قدردانی کرد.

متن پیام رئیس فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمربه شرح زیر است:

جناب آقای دکتر کولیوند، دوست گرامی

با خرسندی گزارش فعالیت‌های انجام شده توسط جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در کمک به آسیب‌دیدگان زلزله ویرانگر دو هفته پیش ترکیه و سوریه را دریافت کردم.

واژه‌ها از بیان میزان قدردانی و سپاسگزاری من از داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران که از همان ابتدای بروز شرایط اضطراری به طور خستگی‌ناپذیر برای نجات جان افراد و حمایت از نیازمندان تلاش کردند، عاجزند.

بی‌شک، تلاش‌های شما با در نظر گرفتن پاسخ بشردوستانه‌ای که جمعیت هلال‌احمر شما در سطح ملی در منطقه خوی و در چندین استان متاثر از مشکلات آب و هوایی انجام می‌دهد، بسیار معنادارتر است.

از این فرصت استفاده می‌کنم و بار دیگر مراتب دوستی و احترام خود را نسبت به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران ابراز می‌دارم.همچنین شیوه رهبری و تعهد شما را تحسین نموده و به جنابعالی اطمینان می‌دهم که فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر، در انجام ماموریت‌های بشردوستانه‌مان در کنار شما ایستاده است.

با ابراز صمیمانه‌ترین احترام‌ها،
فرانچسکو روکارئیس فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر


نورنیوز
اخبار مرتبط



نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی