شناسه خبر : 127116
تاریخ انتشار : 1401/11/09 14:38
کارت‌های سوخت فاقد تراکنش از چه زمانی غیرفعال می‌شوند؟

کارت‌های سوخت فاقد تراکنش از چه زمانی غیرفعال می‌شوند؟

صاحبان خودرو برای اینکه از عملکرد کارت سوخت خود مطمئن شوند باید حداقل سالی یکبار از این کارت استفاده کنند.

نورنیوز - گروه اقتصاد: افرادی که تا پایان امسال از کارت سوخت خود استفاده نکرده باشند و کارت آن‌ها فاقد تراکنش باشد غیر فعال خواهد شد و درصورتی که مالکان خودرو‌های سواری از کارت هوشمند خود در سال ۱۴۰۱ استفاده نکرده و کارت آن‌ها فاقد تراکنش دریافت سوخت باشد، تا پایان سال جاری (پایان اسفند ماه) کارت سوخت آن‌ها غیرفعال خواهد شد.

چندی پیش علیرضا دلداده مقدم سخنگوی شرکت ملی پخش نیز از غیرفعال شدن کارت سوخت‌های فاقد تراکنش خبر داد و گفت: مالکین خودرو‌هایی که سهمیه ماهیانه آن‌ها به اتمام رسیده علاوه بر کارت‌های موجود در جایگاه‌ها می‌توانند از کارت بنزین شخصی خود نیز جهت دریافت سوخت آزاد استفاده کنند.

او در رابطه با افرادی که کارت سوخت آن‌ها مفقود گردیده بیان کرد: خودرو‌هایی که فاقد کارت سوخت بوده یا کارت سوخت آن‌ها مفقود شده باید با مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+ اقدام به اخذ کارت المثنی بکنند.

افراد فقط تا پایان سال برای جلوگیری از غیرفعال شدن کارت‌های سوخت زمان دارند به این صورت که حداقل یکبار از کارت خود استفاده کنند در این رابطه روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان، تاکید کرد: افراد باید با کارت سوخت خود تا آخر سال ۱۴۰۱ حداقل یک بار سوخت گیری انجام دهند تا کارت سوخت آن‌ها غیرفعال نشود.


ایبنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی