شناسه خبر : 122040
تاریخ انتشار : 1401/09/29 21:35
امیرعبداللهیان پیام رئیس‌جمهور را تسلیم پادشاه اردن کرد

با حضور ولیعهد، نخست‌وزیر، وزیر خارجه و برخی مسئولان اردن؛

امیرعبداللهیان پیام رئیس‌جمهور را تسلیم پادشاه اردن کرد

وزیر امور خارجه در دیدار با پادشاه اردن،‌ پیام رئیس‌جمهور را به وی تسلیم کرد.

نورنیوز - گروه بین‌الملل: حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه سه‌شنبه شب در ادامه دیدارهای خود در حاشیه نشست «بغداد - ۲» در اردن، با ملک عبدالله دوم پادشاه اردن دیدار و درخصوص تحولات منطقه و روابط دوجانبه گفت‌وگو کرد.

وی ضمن قدردانی از برگزاری موفق نشست «بغداد- ۲» توسط اردن، بر ضرورت توسعه همکاری‌های کشورهای منطقه جهت تقویت صلح، ثبات، امنیت و افزایش مراودات اقتصادی و تجاری تأکید کرد.

وزیر امور خارجه همچنین با تشریح زمینه‌های همکاری مشترک سیاسی و اقتصادی، آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای گسترش روابط سیاسی و توسعه مراودات اقتصادی و تجاری با اردن اعلام کرد.

در این ملاقات که ولیعهد، نخست‌وزیر، وزیر خارجه و برخی مسئولان امنیتی اردن نیز حضور داشتند، ملک عبدالله دوم پادشاه اردن با اشاره به نگاه توام با احترام مردم اردن به ایرانیان، خواستار آغاز فصل جدیدی از روابط دوجانبه و همکاری‌های منطقه‌ای میان دو کشور شد و سرنوشت محتوم کشورهای مسلمان منطقه را در همکاری و مشارکت در ایجاد ثبات و امنیت متقابل دانست.

در این ملاقات وزیر امور خارجه پیام کتبی رئیس‌جمهور را تسلیم پادشاه اردن کرد و پادشاه اردن نیز از پیام صمیمانه او تشکر کرد.


ایرنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی