شناسه خبر : 120496
تاریخ انتشار : 1401/09/19 18:35
رئیس‌‌جمهور شهادت مولوی عبدالواحد ریگی را تسلیت گفت

رئیس‌‌جمهور شهادت مولوی عبدالواحد ریگی را تسلیت گفت

رئیس‌‌جمهور در پیامی با تسلیت شهادت مولوی عبدالواحد ریگی تصریح کرد: از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی انتظار دارم با فوریت عوامل کینه‌توز این جنایت را شناسایی و به منظور مجازات قانونی در اختیار دستگاه عدالت قرار دهند.

نورنیوز - گروه سیاست: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در پیام تسلیت ترور ناجوانمردانه و شهادت مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل سنت خاش آورده است: شهید مولوی عبدالواحد ریگی از چهره‌های تابناک پاسداری از وحدت اسلامی و جزو وفاداران به نظام اسلامی در مراحل مختلف از پیروزی انقلاب تا دفاع مقدس و مراحل بعد بود و تا آخرین روز‌های حیات شریف خود نیز به این همراهیِ فداکارانه افتخار می‌کرد.

متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:

خبر ترور ناجوانمردانه و شهادت مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل سنت خاش و از علمای خوشنام و مردمی آن منطقه که عمر خود را وقف خدمات اسلامی کرده بود، موجب تأسف و تأثر اینجانب شد.

شهید مولوی عبدالواحد ریگی از چهره‌های تابناک پاسداری از وحدت اسلامی و جزو وفاداران به نظام اسلامی در مراحل مختلف از پیروزی انقلاب تا دفاع مقدس و مراحل بعد بود و تا آخرین روز‌های حیات شریف خود نیز به این همراهیِ فداکارانه افتخار می‌کرد.

اینجانب ضمن تسلیت ضایعه از دست دادن ایشان به خانواده و همه مردم خاش و سیستان و بلوچستان از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی انتظار دارم با فوریت عوامل کینه‌توز این جنایت را شناسایی و به منظور مجازات قانونی در اختیار دستگاه عدالت قرار دهند.


پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی