شناسه خبر : 120168
تاریخ انتشار : 1401/09/13 16:06
سخنگوی وزارت امور خارجه: مرگ خوبست اما برای همسایه!

کنایه کنعانی به سرکوب اعتراضات در غرب؛

سخنگوی وزارت امور خارجه: مرگ خوبست اما برای همسایه!

سخنگوی وزارت امور خارجه در توئیتی نوشت: اعتراضات مردمی در انگلیس، آلمان، فرانسه، کانادا و استرالیا بد و شایسته برخورد شدید اما اغتشاشات در کشورهای مورد هدف آنها خوب و شایسته حمایت است!

نورنیوز - گروه سیاست خارجی: ناصر کنعانی روز یکشنبه در رشته توئیتی که در فضای مجاز منتشر کرد، به رفتار دوگانه سران کشورهای اروپایی به‌خصوص نخست وزیر انگلیس در قبال برخورد با اغتشاشگران واکنش نشان داد.

او در این باره نوشت: اعتراضات مردمی در انگلیس، آلمان، فرانسه، کانادا و استرالیا بد و شایسته برخورد شدید اما اغتشاشات در کشورهای مورد هدف آنها خوب و شایسته حمایت است!! سران این رژیم‌ها پس از تقسیم تروریسم به خوب و بد، از اغتشاش و اعتراض نیز تعریف دلخواه خود را ارائه می کنند. مرگ خوبست اما برای همسایه.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تأکید کرد: مقامات رژیم‌هایی که در تاریخ خود کودتاها، توطئه‌ها، مداخلات و جنگ‌های خانمانسوزی با میلیون‌ها کشته را رقم زده‌اند، اخیراً در قامت مدافعان حقوق بشر در دیگر کشورها خودنمایی می‌کنند. طُرفه آنکه به رغم ژست‌های دروغین حقوق بشری، در پنهان سازی ماهیت ضدحقوق بشری خود موفق نبوده‌اند.

ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس که این روزها در پی دو رقمی شدن تورم با موجی از اعتراض‌های عمومی و اعتصاب کارگران و کارکنان اصناف مختلف روبروست از یک سو اختیارات پلیس این کشور را برای سرکوب معترضان افزایش داده و از سوی دیگر در تداوم اظهارات مداخله‌جویانه مقام‌های غربی، از اغتشاشات در ایران حمایت می‌کند.


 


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی