شناسه خبر : 113251
تاریخ انتشار : 1401/08/19 23:05
افشای فایل صوتی جدید رعنا رحیم‌پور برای تطهیرکردن بی‌بی‌سی فارسی

افشای فایل صوتی جدید رعنا رحیم‌پور برای تطهیرکردن بی‌بی‌سی فارسی

فایل صوتی دیگری از مکالمه رعنا رحیم‌پور، خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی علیه اینترنشنال افشا شد که در فایل صوتی جدید هم این خبرنگار برای تطهیرکردن بی‌بی‌سی فارسی علیه اینترنشنال حرف می‌زند.

سایر رسانه‌ها: فایل صوتی دیگری از مکالمه رعنا رحیم‌پور، خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی علیه اینترنشنال افشا شده که با صراحت بیشتری از طراحی برای تجزیه ایران پرده برمی‌دارد. او می‌گوید: «مدیران اینترنشنال دستور داده‌اند که فقط با رهبران احزاب و قومیت‌ها مصاحبه کنند. کشورهای منطقه جنبش دموکراتیک نمی‌خواهند. اگر جنبش زنان دنبال حقوق‌شان باشد، اولین‌ نفر عربستان وحشت می‌کند. این‌ها ایران تکه‌پاره و تجزیه‌شده می‌خواهند‌».

بی‌بی‌سی فارسی که طبق پیمایش‌های فنی صورت‌گرفته صدرنشین دروغ‌گویی در چندوقت اخیر بوده و ۶۵ درصد اخبارش دروغ از آب درآمده، بعد از افشای فایل صوتی اول خبرنگارش متوجه بی‌اعتبارشدن بیش از پیش خود شده و در گزارش‌هایی سعی در تطهیر کردن خود داشت.

در فایل صوتی جدید هم این خبرنگار برای تطهیرکردن بی‌بی‌سی فارسی علیه اینترنشنال حرف زده و می‌گوید: «موج سایبری جدیدی علیه بی‌بی‌سی توسط سایبری‌ها و به سرکردگی اینترنشنال راه‌انداخته‌اند».


فارس
اخبار مرتبط






نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی