شناسه خبر : 113162
تاریخ انتشار : 1401/08/17 19:27
حجت الاسلام شهرکی، عنصر وحدت در سیستان و بلوچستان بود

حجت الاسلام شهرکی، عنصر وحدت در سیستان و بلوچستان بود

مولوی گرگیچ از علمای اهل سنت سیستان با بیان اینکه حجت الاسلام شهرکی، روحانی جهادی و عنصر وحدت در سیستان بود، گفت: خواسته همه ما است که مسئولین ولایی و انقلابی هر چه زودتر این افراد اشرار کور دل و فریب خورده را شناسایی و به سزا اعمالشان برساند.

سایر رسانه‌ها: «مولوی گرگیچ» ضمن تسلیت شهادت حجت الاسلام شهرکی اظهار کرد: حجت الاسلام شهرکی، روحانی جهادی، بصیر باتقوا و مایه وحدت بود؛ بنده شناخت و ارتباط نزدیکی با این شهید بزرگوار داشتم، خدا می‌داند که این شهید بزرگوار جلسات و نشستی که در مسجد مولامتقیان برگزار می کرد همه صحبت‌هایش از وحدت، اخوت و همدلی بود.

این مولوی اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: شهید حجت الاسلام شهرکی  فردی خیرخواه بود، حتی در ایام کرونا به اکثر بیماران کرونایی خدمت و برایشان دارو، سوپ و غذا درست و بین خانواده ها و بیماران توزیع می کرد.

او خاطرنشان کرد: خواسته همه ما است که مسئولین ولایی و انقلابی هر چه زودتر این افراد اشرار کور دل و فریب خورده را شناسایی و به سزا اعمالشان برساند.

گفتنی است، در ساعتی پیش به هنگام اذان مغرب در خیابان جمهوری شهر زاهدان حجت الاسلام سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان در مقابل مسجد توسط افراد مسلح مورد هدف قرار گرفت. 

در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد افراد مسلح با ۲ خودرو پژو و پراید با صورت های پوشیده و با کلت کمری اقدام به تیراندازی به سمت حجت‌الاسلام «سجاد شهرکی» امام جماعت مسجد مولای متقیان کردند که از ناحیه سر و سینه مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد.

افراد مسلح بلافاصله بعد از اقدام به تیراندازی سریعا متواری می شوند و حجت‌الاسلام شهرکی سریعا با عوامل اورژانس به مرکز درمانی اعزام که با توجه به شدت جراحات به فیض شهادت نائل می‌شود. 


خبرگزاری شبستان
اخبار مرتبط





نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی