شناسه خبر : 102037
تاریخ انتشار : 1401/05/08 21:15
حکیم: جریان صدر و چارچوب هماهنگی گفتگو کنند

حکیم: جریان صدر و چارچوب هماهنگی گفتگو کنند

«سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در واکنش به تحولات اخیر عراق و ورود هواداران جریان صدر به ساختمان مجلس گفت: شرایط حساسی که صحنه داخلی عراق تجربه می‌کند بر همگان لازم می‌سازد که به عقل و منطق و گفتگو اولویت دهند و به نفع عراق و ملتش از مواضع خود کوتاه بیایند.

نورنیوز - گروه بین‌الملل: سید عمار حکیم در بیانیه‌ای ادامه داد: بر این اساس، صادقانه و با نیت پاک از برادرانمان در جریان صدر و چارچوب هماهنگی می‌خواهیم که گفتگویی مستقیم و بدون محدویت را آغاز کنند و در سقف میهن و منافع ملی و صیانت از خون ملت عراق با یکدیگر به تفاهمی برسند که رنج‌ها و دغدغه‌ها و منافع ملت عراق در آن در نظر گرفته شود، گفتگویی که در آن هر طرف به دیگری اطمینان دهد که در پی حذف کسی نیست.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین اظهار کرد: بار دیگر تأکید همیشگی‌مان را تکرار می‌کنیم که مذاکره تنها راه و کوتاه‌ترین مسیر برای رسیدن به راه حل مناسب جهت نجات میهن و در امان ماندن از لغزش‌هایی است که ممکن است کشور را به نقطه‌ای نامعلوم بکشاند.

حکیم از همه طرف‌ها خواست که در اظهارات و نیز در هدایت طرفداران خود به خویشتنداری و بیشترین میزان خردمندی پایبند باشند تا میهن از دست نرود و خسارتی جبران‌ناپذیر رخ ندهد.


ایرنا
اخبار مرتبط




نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی