شناسه خبر : 101682
تاریخ انتشار : 1401/04/29 21:54
رئیس‌جمهور: مهمانی 10 کیلومتری غدیر را الگو قرار دهید

رئیس‌جمهور: مهمانی 10 کیلومتری غدیر را الگو قرار دهید

رئیس جمهور با قدردانی از مردم برای حضور پررنگ در این جشن بزرگ، از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست، با توجه ویژه به تجربه برگزاری جشن مردمی غدیر، الگوپردازی برای برگزاری رویدادها و مراسم‌های آیینی خلاقانه جدید را دستور کار قرار دهد.

نورنیوز - گروه فرهنگ و جامعه: سیدابراهیم رئیسی در جلسه امروز چهارشنبه هیأت دولت با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری مراسم میهمانی ۱۰ کیلومتری در روز عید غدیر تصریح کرد: این اقدام ارزشمند که جلوه باشکوهی از آوردن غدیر به متن جامعه و خانواده است، الگوی بسیار خوبی برای مناسبت‌ها و دیگر مفاهیم ارزشمند دینی خواهد بود که جامعه را در برابر بسیاری از تهاجمات مخرب ضددینی مصون خواهد کرد.

او همچنین با قدردانی از مردم برای حضور پررنگ در این جشن بزرگ، از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست، با توجه ویژه به تجربه برگزاری جشن مردمی غدیر، الگوپردازی برای برگزاری رویدادها و مراسم‌های آئینی خلاقانه جدید را دستور کار قرار دهد.

رئیسی در ادامه سخنان خود ضمن تأکید بر ضرورت گفتگوی مستمر مسئولان دستگاه‌های اجرایی با مردم و پاسخ به سوالات افکار عمومی، خطاب به مسئولان این دستگاه‌ها گفت: لازم است در تبیین اقدامات و عملکرد مجموعه تحت مدیریت خود فعال‌تر و جدی‌تر عمل کنید. این حق مردم است که از اقدامات و روندها در دستگاه‌های اجرایی اطلاع کامل داشته باشند.


فارس
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی