شناسه خبر : 100098
تاریخ انتشار : 1401/04/14 14:06
سردار تنگسیری: 400 کانکس به مناطق زلزله زده رسید

سردار تنگسیری: 400 کانکس به مناطق زلزله زده رسید

فرمانده نیروی دریایی سپاه از رسیدن کانکس‌های اسکان و جانمایی موقت آن در محل وقوع زلزله روستای «سایه خوش» هرمزگان خبر داد.

نورنیوز-گروه جامعه: دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در بازدید میدانی از روستاهای زلزله زده منطقه مهران بندرلنگه اعلام کرده بود با توجه به حجم وسیع تخریب منازل مسکونی و شدت گرما، تأمین کانکس‌های اسکان از ضروری‌ترین نیازهای مردم این روستاها میاست که تلاش می‌کنیم در اسرع وقت آن را تامین و در اختیار مردم قرار دهیم.

وی امروز افزود: با پیگیری‌های انجام شده، حمایت بی‌دریغ فرمانده کل سپاه و همت معاونت آماد و پشتیبانی سپاه از عصر روز دوشنبه اولین سری از کانکس‌های اسکان به منطقه رسید و در حال جانمایی، نصب و تحویل به مردم است. 

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: تعداد این کانکس‌های مسکونی ۴۰۰ واحد است که به سیستم سرمایشی مجهز می‌باشد.

تنگسیری گفت: با تلاش جهادی مجموعه فرماندهی بهداری ندسا امروز ظهر بیمارستان صحرایی ۲۴ تختی شهید فاطمی(ره) در روستای «سایه خوش» با تجهیزات لازم برپا و ۲ واحد سیار درمانی در روستاهای همجوار  بر اساس برنامه زمان‌بندی شده به صورت ایستگاهی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه  می‌کنند. 

وی با تقدیر از مواکب مردمی اربعین بابت تامین غذای گرم و اقدامات خدماتی بیان کرد: منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه تا رفع مشکلات ناشی از زلزله روزانه پنج هزار پرس غذای گرم را در دو نوبت ظهر و شب پخت و در بین مردم توزیع می‌کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: هم زمان با نصب کانکس‌ها، ۱۵۰ چشمه دستشویی و حمام جانمایی، نصب و آبرسانی نیز تا رفع کامل مشکل آب توسط منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه در حال انجام است.

تنگسیری با اشاره به اینکه اورژانس هوایی هوادریای ندسا در حال آماده باش است و در صورت نیاز اقدام می‌کند، گفت: تعداد قابل توجهی مخازن آب، کولر و یخچال به خانواده‌هایی که در حادثه زلزله این وسایل‌شان از بین رفته بود تحویل شده و برحسب نیاز و بررسی‌ها اگر لازم باشد مجددا کمک خواهد شد.

وی با بیان اینکه جنس سپاه از مردم است و همیشه حامی حافظ منافع و مدافع مردم بوده تا آخر با تاکید ولی امر مسلمین و فرمانده کل قوا با مردم خواهد ماند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: مردم نگران نباشند زیرا همه مجموعه‌ها و دستگاه‌های نظام اسلامی اعم از سپاه، بسیج، مواکب اربعین، ستاد بحران، استانداری و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان دولتی و غیردولتی مردم آسیب دیده را تنها نخواهند گذاشت و همه تلاش می‌کنند با هم افزایی و اقدامات جهادی و انقلابی بخشی از گرفتاری و آلام مردم را برطرف کنند.


فارس
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی