نورنیوز

NourNews.ir

شناسه خبر : 327006 یکشنبه 7 تیر 1405 19:20

האיחוד האירופי מביע דאגה מהפרות הפסקת האש, תוך התעלמות מתפקידן של וושינגטון ותל אביב.

שר מדיניות החוץ של האיחוד האירופי הביע דאגה מהפרות הפסקת האש האחרונות וקרא לשמור על ערוצי תקשורת פתוחים בין הצדדים במשא ומתן, מבלי להזכיר את כישלונה של ארצות הברית לעמוד בתנאי ההסכם שסיים את המלחמה ואת המשך התוקפנות הישראלית נגד לבנון.

משרד יחסי הציבור של דובר משרד החוץ הפקיסטני באיסלאמאבאד דיווח כי הסנטור מוחמד אסחאק דר, סגן ראש הממשלה ושר החוץ, קיים שיחת טלפון עם קאיה קאלאס כחלק מהתייעצות אזורית ובינלאומית מתמשכת שלו בעקבות התקיפות האוויריות של ארה"ב על איראן.
שני הצדדים סקרו את המצב האזורי המתפתח במהירות. קאלאס שיבח את מאמציה הכנים של פקיסטן שהובילו לחתימה על מזכר ההבנות של איסלאמאבאד.
ללא קשר להשלכות התוקפנות הישראלית המתמשכת בלבנון ולהפרות ארה"ב את הסכם הפסקת האש, הנציג העליון של האיחוד האירופי לענייני חוץ וביטחון הביע את דאגתו העמוקה מהפרת הפסקת האש האחרונה, והדגיש את הצורך לשמור על ערוצי התקשורת פתוחים.
שר החוץ הפקיסטני הדגיש גם את החשיבות של דבקות כל הצדדים בהסכם הפסקת האש.
אסחאק דר קיים גם שיחות טלפון עם עמיתיו מהרפובליקה האסלאמית של איראן, בריטניה ובחריין בימים האחרונים.
בהצהרה שפרסם היום, משרד החוץ האיראני, בהתייחסו להפרות החוזרות ונשנות של ארצות הברית את ההסכם הקובע את סיום המלחמה בבוקר ה-27 ביולי 1405, טען כי "התקפות אכזריות אלה מראות כי המשטר האמריקאי אינו מייחס ערך או אמינות להתחייבויותיו, וכי הפרת הבטחות היא חלק מטבעו של משטר זה".
 

کلیه حقوق این سایت برای نورنیوز محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright © 2024 www.NourNews.ir, All rights reserved.