|
شناسه خبر :
326988
|
یکشنبه 7 تیر 1405 17:12
|
קאליבאף ונביה ברי מנהלים שיחת טלפון
יושבי ראש הפרלמנטים האיראני והלבנוני דנו במצב בלבנון בשיחת טלפון.
מוחמד באגר ג'ליבאף ונבי ברי, יושבי ראש הפרלמנטים האיראני והלבנוני בהתאמה, קיימו שיחת טלפון לפני מספר דקות כדי לדון בנושאים דו-צדדיים, ובמיוחד במצב בלבנון.
ג'ליבאף וברי החליפו דעות גם על התפתחויות אזוריות במהלך שיחת טלפון בשבוע שעבר.
|
کلیه حقوق این سایت برای نورنیوز محفوظ است.
|
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
|
Copyright © 2024 www.NourNews.ir, All rights reserved.