הוא הוסיף, "חוסיין אמר כי ביקורו של עראקצ'י בעיראק היה בעל חשיבות רבה, והדגיש כי יחסינו מצוינים עם הצד האמריקאי והאיראני כאחד, ואנחנו מוכנים לעבוד עם שני הצדדים כדי לסיים את המלחמה."
שר החוץ העיראקי הודה גם לעמיתו האיראני, "שעדכן את עיראק באופן שוטף בהתקדמות המשא ומתן."
חוסיין הביע את צערו על ההתקפות על איראן מצד ארצות הברית, וציין כי הבסיס למדיניות עיראק הוא דחיית מלחמה ופתרון בעיות באמצעות דיאלוג, על פי סוכנות הידיעות העיראקית.
הוא הוסיף, "דנו עם עראקצ'י במספר נושאים בעלי עניין משותף, כולל ההתקפות שסבלה עיראק במהלך המלחמה האחרונה עם איראן."