نورنیوز

NourNews.ir

شناسه خبر : 326776 شنبه 6 تیر 1405 18:3

ההסכם של ממשלת לבנון הוא משפיל וחסר תוקף, וההתנגדות תימשך עד לשחרור.

מזכ"ל חיזבאללה, השייח' נעים קאסם, טען כי להסכם שחתמה ממשלת לבנון עם הישות הציונית אין לגיטימציה או ערך, וראה בו נסיגה מסוכנת מהריבונות הלאומית וויתור מיותר לכיבוש.

בהצהרה שפרסם, אמר השייח' נעים קאסם כי כניסה למשא ומתן ישיר עם הישות הציונית משמעותה כפיית כניעה על לבנון והצעת ויתורים ללא צורך לישראל ולארצות הברית, תוך הזהרה מפני ההשלכות החמורות של דרך פעולה זו על עתידה וריבונותה של המדינה.

הוא תיאר את ההסכם שנחתם בוושינגטון כ"משפיל, מביש וחסר תוקף", וקרא להחלפתו ביישום ההבנה האיראנית-אמריקאית בנוגע לסיום המלחמה בלבנון.

מזכ"ל חיזבאללה הדגיש כי קישור נסיגת כוחות הכיבוש הישראליים משטח לבנון לפירוק ההתנגדות מנשקו מהווה הפרה של כל הקווים האדומים והופך את לבנון לבת ערובה בידי האויב. הוא הדגיש כי הצעה זו פוגעת בריבונות הלאומית ומשרתת את מטרות ישראל.

הוא הוסיף כי מתן לגיטימציה להמשך נוכחותם של כוחות הכיבוש בדרום לבנון עלול לפתוח דלת לכיבוש ארוך טווח ואף עלול להוביל לסיפוח אדמות אלה לישות הציונית, דבר המהווה איום ישיר על אחדותה וריבונותה של לבנון.

שייח' נעים קאסם אישר כי ההתנגדות האסלאמית לא תעזוב את השטח ולא תנטוש את אחריותה הלאומית, ותמשיך בדרכה עד לשחרור מוחלט של שטח לבנון, שיבת העקורים לבתיהם, שחרור אסירים והשלמת שיקום מה שנהרס בתוקפנות.

کلیه حقوق این سایت برای نورنیوز محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright © 2024 www.NourNews.ir, All rights reserved.