نورنیوز

NourNews.ir

شناسه خبر : 326539 جمعه 5 تیر 1405 17:47

שיחת טלפון בין שרי החוץ של איראן ודרום קוריאה

שר החוץ של דרום קוריאה קיים שיחת טלפון עם מר עבאס עראקצ'י, שר החוץ של הרפובליקה האסלאמית של איראן, במהלכה דנו בהתפתחויות האזוריות האחרונות וביחסים הדו-צדדיים.

שר החוץ של דרום קוריאה, צ'ו היון-סו, שוחח בטלפון עם שר החוץ האיראני, עבאס עראקצ'י, ביום שישי בבוקר, ודן בהתפתחויות האזוריות האחרונות ובסוגיות דו-צדדיות.
במהלך השיחה, שר החוץ של דרום קוריאה בירך על ההבנה האיראנית-אמריקאית, והדגיש את תמיכת ארצו במאמצים דיפלומטיים שמטרתם לשמור על שלום ויציבות באזור מערב אסיה ולהבטיח שיט ימי בטוח.
מצידו, שר החוץ האיראני סקר את עמיתו הדרום קוריאני על ההתפתחויות האחרונות במשא ומתן, על ההתקדמות שהושגה ביישום ההבנות המוסכמות ועל ההתייעצויות שנערכו בנושא זה.
שני שרי החוץ סקרו גם את ההתפתחויות הדו-צדדיות, האזוריות והבינלאומיות האחרונות והדגישו את החשיבות של המשך ההתייעצויות הפוליטיות והרחבת שיתוף הפעולה.
 

کلیه حقوق این سایت برای نورنیوز محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright © 2024 www.NourNews.ir, All rights reserved.