אמיר כווית, השייח' מישאל אל-אחמד אל-סבאח, נפגש עם מזכיר המדינה האמריקאי מרקו רוביו ודן ביחסים בין שתי המדינות ובדרכים לתמוך בהם ולפתח אותם בכל הרמות.
שני הצדדים דנו בהתפתחויות האזוריות והבינלאומיות האחרונות, ובמיוחד במזרח התיכון.
דיוניהם כללו גם מאמצים לשיפור הביטחון והיציבות באזור.
מוקדם יותר, נפגש רוביו עם שר החוץ הכוויתי ג'ראח ג'אבר אל-אחמד אל-סבאח, והם דנו בחיזוק היחסים הדו-צדדיים ובשותפות האסטרטגית בין שתי המדינות.
משרד החוץ הכוויתי דן בפיתוח יחסי כווית-ארה"ב והדגיש את החשיבות של המשך פיתוח תחומי שיתוף פעולה משותף.
שרי החוץ הכוויתיים וארה"ב החליפו דעות על ההתפתחויות האזוריות והבינלאומיות האחרונות בעקבות חתימת מזכר הבנות בין איראן לארצות הברית. שני הצדדים הדגישו גם את החשיבות של המשך הדיאלוג והדיפלומטיה לפתרון סוגיות אזוריות ותמיכה במאמצים בינלאומיים שמטרתם חיזוק הביטחון והשלום באזור.
דברים אלה מגיעים לאחר שדיווח רויטרס קבע כי דובר מחלקת המדינה האמריקאית הודיע ביום רביעי, במקביל לביקורו של רוביו, כי שגרירות ארה"ב בכווית, שהשעתה את פעילותה במרץ האחרון בעקבות תקיפות איראניות, חזרה לפעילותה.
הדובר הוסיף כי השגרירות תחזור מיד לשירותי החירום לאמריקאים, וכי שירותים אחרים יוחזרו בהדרגה.