نورنیوز- گروه اقتصادی: علیمردان عظیمی مدیرعامل ایران خودرو طی پیامی به سهامداران این شرکت از ایران خودرو خداحافظی کرد.
در متن این پیام آمده است:
ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ایامالله دههفجر به ملت شریف ایران، آرزوی به ثمر نشستن آرمانهای بلند امام خمینی (ره) و تحقق منویات مقام معظم رهبری، همچنین آرزوی توفیق برای دولت محترم، درخصوص آن چه در روزهای برگزاری مجمع سهامداران ایرانخودرو گذشت، ضمن تاکید اکید بر این که تیم مدیریتی ایرانخودرو نه تنها به هیچ وجه مخالف فرایند خصوصیسازی نیست، بلکه بر این باور بوده است که توسعه صنعت خودرو بمانند بخشهای دیگر اقتصاد، با نقشآفرینی موثر بخش خصوصی دارای اهلیت به صورت واقعی به شکل پویاتر و نظاممندتری محقق خواهد شد، لازم به ذکر است که مخالفت اینجانب و رییس محترم هیات مدیره (دو عضو از چهار عضو هیات مدیره) با نحوه برگزاری مجمع در روز چهارشنبه مورخ 17 بهمن، به دلیل دستور صریح قضایی و در راستای اجرای قانون بوده (که شرح مفصل آن چه گذشت به صورت مکتوب به مراجع مربوطه اعلام شده و در رسانههای عمومی و صدا و سیما نیز برای مردم شریف ایران تبیین شده است) و تلاش ما به عنوان نیمی از اعضای هیات مدیره بر آن بود که در فرایند برگزاری مجمع اخیر، مجری و تابع قوانین و مقررات مربوطه بوده تا در فرایند برگزاری مجمع، حقوق قانونی همه سهامداران که به صورت امانت نزد هیات مدیره بوده است، در فضایی آرام، شفاف و قانونمند تعیین تکلیف شود.
اکنون با توجه به اعلام موضع شب گذشته سازمان بورس و اوراق بهاردار مبنی بر این که "آنچه در مجمع اتفاق افتاده مطابق مقررات بوده است"، از آنجا که خود را تابع قانون و مقررات میدانم، لذا به جهت جلوگیری از بروز وقفه در امور جاری شرکت و متاثر نشدن روند تولید خودرو، بدین طریق بار مسوولیت از دوش اینجانب برداشته شد و متوجه سازمان محترم بورس و اوراق بهادار و سایر نهادهای ذیربط خواهد بود.
با پایان دو سال مسوولیت، امانتداری حق سهامداران و عموم ملت ایران در ایرانخودرو به عنوان یکی از بزرگترین سرمایههای ملی، تاکید میکنم که در تمام این مدت سعی بر آن داشتهام که مجری قانون و امین سهامداران باشم و اکنون با شرایط پیش آمده در روزهای اخیر، در محضر خدای خود، دینم را ادا شده میدانم و یقین دارم حقوق قانونی سهامداران در فرایند واگذاری مدیریت ایرانخودرو و همچنین ایرادات حادث شده در روند برگزاری مجمع و نتایج حاصله، توسط نهادها و حوزههای قانونی و نظارتی که تاکنون نیز حساسیت خود را در این خصوص در عمل ابراز کردهاند، به صورت دقیق پیگیری خواهد شد.
بر خود لازم میدانم در این فرصت به چکیدهای از اهم اقدامات و دستاوردهای حاصل شده در دوران تصدی اینجانب که توفیق خدمت در سختترین شرایط اقتصادی (افزایش نرخ نهادههای تولید، مشکلات ثبت سفارش و تخصیص ارز، تداوم قیمتگذاری دستوری، نوسانات نرخ ارز و ناپایداری زنجیره تامین برق و گاز برای تولید و...) را داشتهام، جهت استحضار سهامداران محترم اشاره نمایم که از جمله میتوان به بهینهسازی ترکیب تولید با حذف محصولات قدیمی و زیانده و معرفی محصولات جدید همچون خودرو ریرا، به عنوان اولین خودرو کراساوور ملی با بالاترین سطح ایمنی و امکانات در خودروهای داخلی و همچنین برنامهریزی طرحهای توسعه محصولات جدید اشاره کرد و از سوی دیگر مدیریت و اصلاح ساختار هزینه در مجموعه گروه صنعتی ایرانخودرو که منجر به کاهش قابل توجه زیان خالص شرکت شده است و تمامی این موارد در صورتهای مالی حسابرسی شده و گزارشهای منتشره در سامانه کدال منعکس شده است. در این مدت همچنین تلاش برای تولید بدون کسری، بهبود تمامی شاخصهای کیفیت، حفظ سطح تولیدات علیرغم اضافه شدن استانداردها و حذف پژو پارس از سبد محصولات، ساماندهی شرکتهای زیرمجموعه و ارتقا شاخصهای حوزه درمان و معیشت پرسنل از دیگر اقدامات شاخص به ثمر نشسته بوده است.
در این خصوص ضمن تشکر از تمامی پرسنل خدوم گروه صنعتی ایران خودرو شامل کارگران، کارکنان و مدیرانی که در طول این مدت، صادقانه با تمام وجود در راستای اعتلای صنعت کشور در یکی از دشوارترین دورههای تاریخ فعالیت اقتصادی از جان مایه گذاشتند، وظیفه خود میدانم از همراهی همدلانه و مسوولانه تمامی دلسوزانی که در طول این مدت، همراهی لازم را با این رویکرد داشته اند، علی الخصوص فعالان محترم زنجیره تامین تشکر کنم و در این میان به طور ویژه از وزرای پاکدست و دلسوز صمت در طول این مدت به ویژه دکتر اتابک و همچنین دکتر مقیمی ریاست محترم سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، اعضای محترم هیات مدیره، به ویژه آقای مهندس شیخزاده، نمایندگان محترم مجلس و مقامات محترم قضایی و نهادهای نظارتی که تلاششان در راستای حفظ و تداوم توسعه صنعتی کشور بوده قدردانی ویژه میکنم.
تیم جدید مدیرعامل و هیات مدیره ایران خودرو آغاز به کار کرد
تیم جدید مدیر عامل و هیات مدیره جدید ایرانخودرو عصر امروز جمعه ۱۹ بهمنماه وارد این مجموعه صنعتی واقع در جاده مخصوص کرج شده و فعالیت خود را با برگزاری نخستین جلسه رسمی آغاز کرد.
عادل پیرمحمدی مدیرعامل جدید، یوسف الهیشکیب به عنوان رئیس هیات مدیره و جمشید ایمانی به عنوان نایب رئیس هیات مدیره ایران خودرو، امروز بعد از ظهر در محل این مجموعه صنعتی حضور یافتند.
هیات مدیره جدید ایرانخودرو خواستار قطع توکن مدیرعامل قبلی شد
هیات مدیره جدید ایرانخودرو در نامه ای به مدیریت ناشران بورسی خواستار قطع توکن مدیرعامل قبلی شد. از سوی دیگر هیات مدیره خواستار بارگذاری مدارک و مستندات و صورتجلسه مجمع فوق العاده در کدال شد.
مجمع عمومی شرکت ایران خودرو در حالی از ساعت ۹ صبح امروز - چهارشنبه ۱۷ بهمن ماه - با حضور سهامداران بخش خصوصی و دولتی با وجود جو سازیها آغاز شد که تا حوالی ساعت ۱۶ برگزاری یا بی نتیجه بودن آن با چالشهای رخ داده بین سهامداران، در هالهای از ابهام قرار داشت.
این مجمع از صبح امروز با حضور سهامداران از جمله دولت (صندوقهای بازنشستگی، سازمان گسترش و بانکها) و سهامداران خصوصی (شرکت کروز و شرکای آن) در سالن جلسات ساپکو آغاز شد؛ پیش از برگزاری جلسه تصاویر و فیلمهایی در فضای مجازی منتشر شد که از برخی شیطنت ها در توزیع برگههای رای بین سهامداران حکایت داشت و فیلم هایی از اعتراض سهامداران حقیقی در خصوص مدیریت شرکت ایرانخودرو و زیان های انباشته آن دست به دست می شد.
با گذشت چندین ساعت از شروع جلسه و در عین حال رسمیت نیافتن آن، صاحبان سهام که اغلب سهامداران حقیقی بودند، خواستار دخالت سازمان بورس در برگزار نشدن جلسه شدند زیرا معتقد بودند از آنجا که مجوز برگزاری مجمع از سوی بورس صادر شده، نماینده بورس نیز باید به موضوع ورود کند. موضوعی که سرانجام حوالی ساعت ۱۵ واکنش بورس را در پی داشت و ولی الله جعفری مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: نماینده سازمان بورس از ساعت ۷ صبح تا هم اکنون با اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت ایران خودرو و سهامداران عمده در جلسه پیشمجمع هستند. هیات مدیره شرکت باید تکلیف مجمع را مشخص نماید. تلاش و پیگیری نماینده سازمان که در محل برگزاری مجمع حضور دارد برای شروع سریع تر جلسه در جریان است.

البته فشارهای سیاسی برای برگزار نشدن جلسه مجمع عمومی و یا رسمیت نیافتن آن از شب گذشته در فضای مجازی آغاز شده بود؛ در اواخر شب گذشته نامهای با امضای فرشاد مقیمی رئیس ایدرو و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خطاب به سهامداران حقوقی ایران خودرو شامل صندوق بازنشستگی کشوری و مدیران عامل بانک های تجارت، ملی و ملت و نیز مدیرعامل و رئیس هیات مدیره ایران خودرو منتشر شد که آنان را به رعایت موازین مورد نظر دادستانی کشور مبنی بر توقف برگزاری مجمع شرکت ایرانخودرو فرا خوانده بود.
پیش از این معاون دادستان کل کشور با ارسال نامهای به وزیر صمت اعلام کرده بود که تا زمان قطعیت ابلاغ و اجرای رای قطعی هیات تجدید نظر شورای رقابت از واگذاری سهام ایرانخودرو و هر اقدام دیگر خودداری شود.
به دنبال آن برخی کانال های خبری نیز مبادرت به انتظار تصاویری از رای هیات تجدید نظر شورای رقابت در خصوص تایید نهایی مصوبات پانصد و پنجاه و سه (۵۵۳) تاریخ ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ شورای رقابت توسط مرکز ملی رقابت منتشر شده است که در آن تملک سهام شرکت ایرانخودرو توسط کلیه شرکتهای وابسته به مالکان شرکت کروز به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم، مصداق رویه ضد رقابت موضوع ماده ۴۷ قانون اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی تشخیص داده شده است.
در نامه معاون دادستان کل کشور قضایی آمده بود که نظر به اخبار و گزارش های واصله از مراجع نظارتی روند واگذاری سهام شرکت ایران خودرو با ابهاماتی همراه بوده و از آنجا که محتمل است. تحقق این امر تضییع بیت المال و حقوق دولت را داشته باشد، لذا با عنایت به تکالیف قانونی و مدیریتی آن وزارتخانه در روند واگذاری مذکور و مستنداً به ماده ۲۹۰ قانون آیین دادرسی کیفری ماده ۲ «دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه و تکلیف قانونی و نظارتی دادستانی کل کشور در امر صیانت از حقوق عامه و حفظ حقوق دولت و منافع و مصالح علی اقتصاد دارد دستور فرمایید تا زمان قطعیت ابلاغ و اجرای رای اعلامی هیات تجدیدنظر شورای رقابت از واگذاری سهام شرکت یاد شده و هرگونه اقدام دیگر که شائبه احتمال تضییع حقوق دولتی و عمومی و دیگر اشخاصی را فراهم می سازد، اکیدا خودداری کرده و نتیجه با قید فوریت به این مرجع گزارش شود.
حواشی برگزاری مجمع تنها به شب گذشته برنمیگردد بلکه از هفته های گذشته که بحث برگزاری مجمع این شرکت و واگذاری مدیریت دولتی آن به بخش خصوصی مطرح شده بود، موافق و منتقدانی از چهره های سیاسی و نمایندگان مجلس به حاشیه ها دامن زده بودند؛ این دو گروه دو هدف را دنبال میکردند؛ گروه نخست به دنبال حفظ ساختار دولتی ایران خودرو و نگهداشت آن بود و گروه دوم در پی ورود بخش خصوصی به مدیریت بزرگترین خودروسازی کشور با بیشترین امکانات و بازار فروش و البته زیانده در آمار و حسابرسیها!

این جنگ رسانه ای در حالی در این هفته ها شدت گرفته بود که بنا بر صورت های مالی منتشر شده از این خودروسازی در سامانه کدال، ایرانخودرو سالهاست که با زیان ابناشته دست و پنجه نرم می کند و روز به روز کیفیت تولیدات آن فدای کمیت در تولید می شود، هر چند تا رسیدن به تیراژ پیش بینی شده در تولید نیز فاصله زیاد است و در این بین مردم و خریداران واقعی هستند که زیان ناشی از عقب ماندگی این خودروسازی را متحمل می شوند.
این مقاومتها در مسیر تحقق قانون اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی در حالی صورت گرفت که فاصله گرفتن دولت از بنگاه داری و مدیریت شرکت ها از مطالبات رهبر معظم انقلاب است و ایشان بر نظارت دولت بر عملکرد بخش خصوصی تاکید کرده بود.
با وجود همه سنگ اندازی ها، سرانجام حوالی ساعت ۱۵ امروز اعلام شد که معاون دادستانی با ارسال نامه جدیدی به وزیر صمت اعلام کرده که برگزاری مجمع ایران خودرو بلا مانع است.

حدود ساعت ۱۵ اعلام شد که جلسه مجمع عمومی برگزار می شود و از صاحبان سهام خواسته شد که در جلسه حضور یابند و شمارش سهامداران برای رسمیت یافتن جلسه آغاز شد و در نهایت با ۵۰.۱۱ درصد سهامداران این جلسه رسمیت یافت.
حدود ساعت ۱۶ آغاز رای گیری برای انتخاب رئیس مجمع و اعضای هیات مدیره بود و در نهایت حامد نائیجی رئیس مجمع؛ یوسف الهی شکیب و علی حبیبی ناظران اول و دوم و جمشید ایمانی دبیر مجمع انتخاب شدند.
در همین حال که انتخابات هیات مدیره مجمع در حال برگزاری بود، ایران خودرو روی کدال یک دست خط با دو امضا منتشر کرد که در آن اعلام شده بود که مجمع به حدنصاب نرسید و همزمان پخش زنده هم از بستر اینترنت قطع شد.
دقایقی بعد سیستم ها و میکروفن ها جلسه قطع شد تا مانع دیگری در برگزاری مجمع ایجاد شد که در این زمان ناظر مجمع تذکر داد تا سیستم ها دوباره وصل شود که دست اندرکاران سالن میکروفن ها را مجدد فعال کردند.
این اقدامات سبب شد تا برخی از سهامداران حقیقی اقدام به پخش زنده جلسه مجمع عمومی از شبکه اجتماعی اینستاگرام کنند.
با اعلام نامزدهای عضویت در هیات مدیره و توزیع برگه های رای گیری بین سهامداران دارای حق رای، دیگر مجمع به لحظات نهایی و حساس خود نزدیک شد شرکت خدمات گستر صبا انرژی؛ سرمایه گنجینه ایرانیان؛ بهینه سازان بهمن؛ اعتبار آفرین؛ مدیریت سرمایه گذاری ملی ایران پنج نامزد عضویت در هیات مدیره بودند.
سانسور نامه دادستان به نفع کروز
در حالی که روز گذشته نامه دوم معاون دادستان کل کشور خطاب به وزیر صمت در رسانهها انتشار گستردهای پیدا کرد، این نامه دارای رونوشت به مدیرعامل ایرانخودرو هم بوده که ظاهراً سانسور شده است.
به گزارش تسنیم، در این رونوشت تاکید شده که مجمع ایرانخودرو میباید مطابق رای هیئت تجدید نظر شورای رقابت برگزار شود، در حالی که چنین نشد و مجمع دیروز ایرانخودرو به نفع شرکت کروز خاتمه یافت.

مدیرعامل ایران خودرو خواستار لغو مصوبه مجمع شد
علیمردان عظیمی مدیرعامل ایران خودرو در نامهای به صیدی رئیس سازمان بورس ضمن تشریح تخلفات روی داده در جریان برگزاری مجمع خواستار ابطال مصوبات آن شد.
گفتنی است شرکت هلدینگ کروز مدعی مالکیت ایران خودرو در جریان مجمع عصر دیروز شد.


روایتی از ۹ ساعت معطلی برای رسمیت یافتن جلسه
حامد نائیجی رئیس مجمع عمومی در این جلسه در سخنانی با اشاره به تاخیر چند ساعته در برگزاری مجمع چنین گفت: ساعت ۷ صبح سهامداران عمده در جلسه پیش مجمع حاضر شدند؛ دیشب نامه هایی در فضای مجازی توسط مجموعه ایرانخودرو توسط آقایان عظیمی و مقیمی منتشر شده و استناد شده بود که بخاطر مکاتبه معاون دادستان کل کشور داشته، مجمع برگزار نشود.
وی با بیان اینکه در جلسه پیش مجمع نکاتی را مدیرعامل ایران خودرو به سهامداران عمده اعلام کرد، اظهار داشت: استناد آقای عظیمی به نامه معاون دادستان بود که در راستای ماده ۲۹۰ قانون دادرسی کیفری نوشته شده بود و به بحث واگذاری روند واگذاری سهام دولتی شرکت ایران خودرو بود. این در حالی است که بحث واگذاری سهام نیازمند یکسری تشریفات قانونی و بورسی است در حالی که برگزاری مجمع عمومی فوق العاده طبق قانون تجارت و حاکمیت شرکتی انجام می شود پس استناد به آن نامه به هیچ عنوان وجاهت قانونی نداشت.
وی اظهار داشت: مدیرعامل ایران خودرو پس از شنیدن مستندات دوستان سهامداران، وارد استناد دیگری شدند و ادعا کردند که هیات تجدیدنظر شورای عالی رقابت طی که ۱۵ بهمن صادر شده دستور به جلوگیری از ورود کنسرسیوم عمده سهامداران بخش خصوصی به مجمع داده است؛ این تفسیر هم نادرست بود زیرا هیچ رایی تاکنون توسط تجدیدنظر شورای رقابت صادر نشده است.
نائیجی تاکید کرد: مطلع شدیم که هیات تجدیدنظر شورای رقابت در یک مکاتبه رسمی با مدیرعامل ایران خودرو به اعلام کرده استناد ایشان (مدیرعامل ایران خودرو) به رایی که در فضای مجازی چرخیده و مشخص نیست جعلی و واقعی می خواهد جلوی برگزاری مجمع را بگیرد که علی الظاهر رئیس محترم شورای رقابت در مکاتبه رسمی ایشان ارسال کردند و اعلام کردند استناد ایشان غیرقانونی است.
وی تصریح کرد: دستور به حضور یا عدم حضور یک شرکت در یک مجمع شرکت داده نشده بلکه در آن رای یک شرکت خاص به عنوان خوانده دعوا اعلام شده و ادعا شده که دو شرکتی که سابقا از سال ۱۴۰۱ در شرکت ایران خودرو و نمایندگان بخش خصوصی حضور داشتند، مکلفند که سهام خود را بفروشند تا حدی که از هیات مدیره خارج شوند.
ناظر اول مجمع عمومی ادامه داد: حتی اگر آن نامه را منتسب به آن اشخاص بدانیم - که قابلیت انتساب ندارد - آن رای امروز در این مجمع قابلیت اجرایی ندارد چون امروز با انتخاب مدیران جدید مواجهیم و خود به خود دوران ماموریت آنها تمام شده و مستلزم شکایت جدید و رسیدگی جدید در شوراست.
نائیجی تصریح کرد: متاسفانه با اعمال نظر شخصی و همراهی ریاست هیات مدیره ایران خودرو، آنان قصد داشتند کاری کنند امروز مجمع برگزار نشود و به تعویق بیفتد و کاری کنند که در قالب ماده ۸۷ کار پیگیری شود؛ و با اینکه بیش از ۵۰ درصد سهامداران در مجمع حاضر بودند، دنبال این بودند به حدنصاب نرسد.

نشر خبر کذب در سامانه کدال
رئیس مجمع عمومی در ادامه با اشاره به نامه ای که با دو امضا و به صورت دستی در کدال بارگذاری شده بود، یادآور شد: در ایران خودرو تصمیم گیری با اکثریت آرا است؛ شرکتی که امروز با چهار نفر هیات مدیره اداره می شود و بخاطر کوتاهی مجموعه دولتی و با اینکه عضو دولتی استعفا داده بود و چند جلسه متوالی حضور نیافته بودو سمت حقیق و حقوقی واحد شد، امروز جلسه هیات مدیره با چهار نفر رسمیت دارد اینکه دو نفر با تصمصم خودشان در سامانه کدال با استفاده از توکن بارگذاری کنند، فاقد وجاهت قانونی است.
وی به انتقاد از انتشار دست نوشته با دو امضا در سامانه کدال پرداخت و آن را مصداق نشر اکاذیب دانست و خواستار ورود نهاد ناظر بورس به موضوع شد.
نائیجی با بیان اینکه مجمع با بیش از ۵۰ درصد از سهامداران برگزار شده است، آن را خلاف بدیهیات قانون تجارت برشمرد و گفت: بارگذاری این مدرک در کدال غیرقانونی است و تخلف است.
پس از آن نماینده صندوق بازنشستگی به عنوان دیگر سهامدار حقوقی عمومی بیانیه ای را به نمایندگی از این صندوق قرائت و اعلام کرد: با توجه به دستور قضایی مانعی برای حضور در مجمع نداشتیم و حاضر شدیم تا از حق سهامداران دفاع کنیم.
رایگیری نفسگیر و ریلگذاری جدید در مدیریت آبی پوشان جاده مخصوص
پس از اظهارات اعضای هیات رئیسه مجمع عمومی، اسامی نامزدهای عضویت در هیات رئیسه ایران خودرو روی مانیتور سالن نقش بست و رای گیری از سهامداران دارای حق رای آغاز شد.
در هنگام رای گیری ۵۱.۷۹ درصد سهامداران در مجمع حضور داشتند؛ این در حالی بود که همزمان با رای گیری، برخی در فضای مجازی از به حدنصاب نرسیدن مجمع خبر می دادند.
به گزارش ایرنا، پس از شمارش آرا، سر انجام رئیس مجمع ساعت 18:30 دقیقه اعلام کرد که همین پنج شخصیت حقوقی به عضویت هیات مدیره شرکت ایران خودرو می رسند و به این ترتیب بزرگترین خصوصی سازی در مدیریت بزرگترین خودروسازی کشور پس از دو دهه تحقق یافت.
رئیس سازمان بورس: نماینده ما در مجمع ایرانخودرو حضور داشت و تاکنون چیزی به ما گزارش نشده است
ترکیب هیات مدیره ایران خودرو اعلام شد
اسامی اعضای هیات مدیره جدید ایران خودرو به نیابت از چهار عضو حقوقی که در مجمع عمومی روز گذشته انتخاب شدند، اعلام شد.
جمشید ایمانی، یوسف الهی شکیب، عادل پیرمحمدی و حامد نائیجی، اعضای جدید هیات مدیره ایران خودرو هستند که به زودی در اولین جلسه هیات مدیره برای انتخاب مدیرعامل جدید این بزرگترین خودروساز کشور تصمیم گیری خواهد شد.
سرانجام پس از ماراتن ۹ ساعته ، سهامداران با عضویت شرکتهای خدمات گستر صبا انرژی؛ سرمایه گنجینه ایرانیان؛ بهینه سازان بهمن؛ اعتبار آفرین؛ مدیریت سرمایه گذاری ملی ایران در هیات مدیره بزرگترین خودروسازی کشور موافقت کردند و به این ترتیب مدیریت این خودروسازی روز چهارشنبه به بخش خصوصی رسید.
در هنگام رای گیری ۵۱.۷۹ درصد سهامداران در مجمع حضور داشتند. برگزاری این مجمع از هفتههای گذشته با حاشیههای فراوانی همراه بود که حتی تا زمان اعلام نتایج انتخابات مجمع نیز ادامه یافت.

عادل پیرمحمدی مدیرعامل ایران خودرو شد
همچنین در اولین جلسه رسمی هیئتمدیره، عادل پیرمحمدی به عنوان مدیرعامل جدید ایرانخودرو انتخاب شد.
نامه هیات مدیره جدید ایرانخودرو برای قطع توکن مدیرعامل قبلی
هیات مدیره جدید ایرانخودرو در نامه ای به مدیریت ناشران بورسی خواستار قطع توکن مدیرعامل قبلی شد.
از سوی دیگر هیات مدیره خواستار بارگذاری مدارک و مستندات و صورتجلسه مجمع فوق العاده در کدال شد.
نورنیوز