نورنیوز https://nournews.ir/n/327030
کد خبر: 327030
7 تیر 1405

ابراز نگرانی مشترک پاکستان و عربستان از تشدید تنش‌های منطقه


وزیر امور خارجه پاکستان و همتای سعودی او در گفت‌وگویی، با ابراز نگرانی عمیق نسبت به تحولات اخیر منطقه، بر ضرورت جلوگیری از تشدید تنش‌ها تأکید کردند.

نورنیوز-گروه بین الملل: پس از تنش آفرینی مجدد واشنگتن در منطقه، وزارت امور خارجه پاکستان امروز یکشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: (محمد اسحاق دار) وزیر امور خارجه و ( فیصل بن فرحان) همتای سعودی وی طی تماسی تلفنی، نگرانی عمیق خود را در مورد تحولات منطقه‌ای ابراز کردند.

در بیانیه صادره از سوی وزارت امور خارجه پاکستان در این خصوص آمده است: وزیر خارجه پاکستان به همتای سعودی خود تعهد اسلام آباد را برای تلاش در جهت تحکیم صلح، در اجرای تفاهم‌ نامه اسلام آباد (میان تهران و واشنگتن) مورد تأکید قرار داد.

 


سرویس: بین الملل
کلید واژگان: ایران / آمریکا / خاورمیانه / عربستان_سعودی / تنش_منطقه