نورنیوز https://nournews.ir/n/326830
کد خبر: 326830
7 تیر 1405

پیگیری حقوقی عاملان بمباران شیمیایی سردشت با جدیت ادامه دارد


معاون حقوقی و بین‌المللی وزیر امور خارجه به مناسبت سالروز بمباران شیمیایی سردشت تأکید کرد جمهوری اسلامی ایران مسئولیت عاملان این جنایت را با جدیت در مجامع حقوقی و بین‌المللی پیگیری خواهد کرد.

نورنیوز-گروه سیاسی: کاظم غریب‌آبادی شنبه شب ششم تیر ۱۴۰۵ در بکه ایکس و به مناسبت سالروز بمباران شیمیایی شهر سردشت نوشت:

سردشت فقط قربانی بمب‌های شیمیایی نبود؛ قربانی استانداردهای دوگانه و سکوت در برابر کشورهایی (بویژه آلمان، آمریکا، انگلستان، هلند) بود که رژیم صدام را به این سلاح های غیرانسانی مسلح کردند و سپس، چشم بر رنج هزاران قربانی بستند.

وی افزود: مسئولیت عاملان این جنایت را با جدیت پیگیری می کنیم.

1
 


سرویس: سیاسی
کلید واژگان: وزارت امور خارجه / غریب آبادی / سردشت / بمباران شیمیایی