نورنیوز https://nournews.ir/n/326810
کد خبر: 326810
6 تیر 1405

جدایی دو بازیکن از فولاد خوزستان


دو بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان با تصمیم کادر فنی و مدیریت باشگاه از این تیم جدا شدند تا فهرست فولاد برای ادامه رقابت‌ها دچار تغییر شود.

نورنیوز-گروه ورزشی: گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی فولاد پس از دریافت مطالباتش خود و دو فصل حضور در فولاد، از این تیم جدا شد.

همچنین متئوس کاستا، وینگر-مهاجم ۲۶ ساله برزیلی که در نقل و انتقالات زمستانه فصل گذشته به صورت قرضی از باشگاه مس رفسنجان به فولاد آمد، از فولاد جدا شد. البته این بازیکن در نخستین تمرینات خود با تیم اهوازی دچار مصدومیت شد و نتوانست فولاد را همراهی کند.

تمرینات تیم فوتبال فولاد خوزستان از امشب ششم تیر ماه با حضور حمید مطهری در تهران آغاز شد.


سرویس: ورزشی
کلید واژگان: ایران / فوتبال / ورزش / خوزستان / تیم_فولاد_ایران