مدیرعامل روساتم اعلام کرد متخصصان این شرکت در هفتههای آینده به نیروگاه هستهای بوشهر بازخواهند گشت.
نورنیوز-گروه بین الملل: الکسی لیخاچف، مدیرعامل "روساتم" امروز جمعه در اظهاراتی گفت: اگر اوضاع درباره ایران بدتر نشود، متخصصان روساتم در هفتههای آینده به نیروگاه هستهای بوشهر بازخواهند گشت.
وی افزود: روساتم آماده حل هرگونه مسئله فنی مربوط به اورانیوم غنیشده ایران است.