وزیر خارجه کرهجنوبی در تماس تلفنی با همتای ایرانی خود از تفاهم ایران و آمریکا استقبال کرد و بر حمایت سئول از مسیر دیپلماسی، حفظ ثبات منطقه و امنیت کشتیرانی تأکید کرد.
نورنیوز-سیاسی: وزیر خارجه کره جنوبی در تماس تلفنی ضمن استقبال از تفاهم ایران و آمریکا برحمایت کشورش از روندهای دیپلماتیک با هدف حفظ صلح و ثبات در منطقه غرب آسیا و امنیت کشتیرانی ایمن تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان نیز همتای کرهای خود را در جریان آخرین روند مذاکرات، پیشرفتهای حاصلشده در اجرای تفاهمات مورد توافق و رایزنیهای انجامشده در این چارچوب قرار داد.
وزرای خارجه دو کشور همچنین با بررسی آخرین تحولات دوجانبه، منطقهای و بینالمللی، بر ضرورت تداوم رایزنیهای سیاسی و گسترش همکاریهای مشترک تأکید کردند.