نورنیوز https://nournews.ir/n/326192
کد خبر: 326192
3 تیر 1405

تأکید ایران و عربستان بر تداوم رایزنی‌ها برای حفظ ثبات منطقه


وزیران امور خارجه ایران و عربستان سعودی در یک گفت‌وگوی تلفنی، بر اهمیت تداوم رایزنی‌های دوجانبه، حفظ کانال‌های دیپلماتیک و گسترش همکاری‌های مشترک تأکید کردند.

نورنیوز-گروه سیاسی: «سید عباس عراقچی» و «فیصل بن فرحان» وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی عصر امروز چهارشنبه ۳ تیر طی یک تماس تلفنی گفت‌وگو کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت‌وگو، همتای عربستانی خود را در جریان آخرین روند مذاکرات، پیشرفت‌های حاصل‌شده در اجرای تفاهمات مورد توافق و رایزنی‌های انجام‌شده در این چارچوب قرار داد.

طرفین همچنین ضمن بررسی آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی، بر اهمیت تداوم رایزنی‌ها، حفظ کانال‌های دیپلماتیک و تقویت همکاری‌های مشترک به‌منظور حمایت از ثبات منطقه‌ای، پیشبرد روند مذاکرات و دستیابی به نتایج مثبت و پایدار تأکید کردند.


سرویس: سیاسی
کلید واژگان: ثبات_منطقه‌ای / عربستان_سعودی / روابط_ایران_و_عربستان / وزیر_امور_خارجه_ایران / وزیر_امور_خارجه_عربستان