نورنیوز https://nournews.ir/n/326063
کد خبر: 326063
3 تیر 1405

شهباز شریف: کنار ایران می‌مانیم


محمد شهباز شریف پس از گفت‌وگو با رئیس‌جمهور ایران، از توافق دو کشور برای تقویت روابط دوجانبه و گسترش همکاری‌ها در حوزه‌های مختلف خبر داد و بر اهمیت دیپلماسی، گفت‌وگو و تلاش مشترک برای صلح و ثبات منطقه‌ای تأکید کرد.

نورنیوز-گروه بین الملل: محمد شهباز شریف، در پستی درپلتفرم ایکس نوشت: مذاکرات بسیار صمیمانه‌ای با رئیس جمهور ایران داشتیم که طی آن بر تعهد مشترک خود به صلح منطقه‌ای و اهمیت ادامه گفت‌وگو و دیپلماسی برای حل همه مسائل معوقه تأکید مجدد کردیم.

به گزارش ایسنا، شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان همچنین نوشت: ما با رئیس جمهور ایران توافق کردیم که روابط دیرینه پاکستان و ایران را تقویت کرده و همکاری در همه زمینه‌های مورد علاقه متقابل را گسترش دهیم.
او اضافه کرد: از رهبری ایران به خاطر اعتماد مداومشان به پاکستان به عنوان یک دوست، همسایه و میانجی مورد اعتماد تشکر کردم.
وی خاطرنشان کرد: پاکستان بر تعهد خود برای همکاری نزدیک با ایران برای صلح، پیشرفت و رفاه برای دو کشور و کل منطقه تأکید دارد.


سرویس: بین الملل
کلید واژگان: تهران / پاکستان / اسلام_آباد / شهباز_شریف / روابط_ایران_پاکستان