وزارت خارجه دانمارک اعلام کرد با بهبود شرایط امنیتی، سفارت این کشور در تهران پس از بیش از سه ماه تعطیلی، فعالیت خود را از سر گرفته است.
نورنیوز-گروه سیاسی: بنابر اعلام وزارت امور خارجه دانمارک، این کشور سفارت خود در تهران را پس از بیش از سه ماه تعطیلی به دلیل درگیریها در منطقه غرب آسیا، بازگشایی کرده است.
دستگاه دیپلماسی دانمارک در بیانیهای اعلام کرد که «با توجه به بهبود اوضاع امنیتی در ایران، سفارت در تهران را بازگشایی شده است.»
به گزارش خبرگزاری فرانسه، این بیانیه میافزاید: سفیر دانمارک در ایران از ۱۹ ژوئن در محل سفارت مشغول به کار بوده است.
دانمارک در تاریخ ۱۰ مارس به دلیل اوضاع درگیریها دستور تعطیلی موقت سفارت خود در تهران را صادر کرد.