نورنیوز https://nournews.ir/n/325943
کد خبر: 325943
2 تیر 1405

حزب‌الله: رژیم صهیونیستی آتش‌بس را به‌طور آشکار نقض کرد


حزب‌الله با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی امروز به‌صورت آشکار مفاد آتش‌بس را نقض کرده است.

نورنیوز-گروه سیاسی: مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: نظامیان دشمن گروهی از شهروندان را در محله الدیر در نبطیه به گلوله بستند که این حمله منجر به شهادت دو شهروند شد که یکی از ‌آنها کارمند شهرداری بود، چند شهروند دیگر هم زخمی شدند.

حزب‌الله تصریح کرد: این تجاوز رژیم صهیونیستی به النبطیه الفوقا نقض آشکار توافق آتش‌بس است، این در حالی است که مقاومت تاکنون به آن پایبند بوده است


سرویس: بین الملل
کلید واژگان: اسرائیل / غزه / لبنان / یمن / آتش بس / حزب الله