یکی از فرماندهان سپاه در دوران دفاع مقدس با اشاره به تفاهم میان ایران و آمریکا گفت واشنگتن مسئول اقدامات تنشزای رژیم صهیونیستی محسوب میشود.
نورنیوز-گروه سیاسی: سرلشکر محسن رضایی در فضای مجازیش نوشت: بر اساس تفاهم با جمهوری اسلامی ایران، مسئول تجاوزات و اقدامات تنشزای رژیم صهیونیستی در لبنان است و باید پاسخگو باشد. در صورت تهدید علیه ایران، آمریکاییها را پاسخگو میکنیم.
