نورنیوز https://nournews.ir/n/325559
کد خبر: 325559
31 خرداد 1405

بازگشت نساجی به لیگ برتر فوتبال


تیم فوتبال نساجی قائمشهر با کسب نتایج لازم، جواز حضور در فصل آینده لیگ برتر فوتبال ایران را به دست آورد.

نورنیوز-گروه ورزشی: در چارچوب هفته سی‌ام لیگ برتر امروز (یکشنبه) نساجی در دیداری حساس مس شهربابک را یک بر صفر شکست داد تا یک بار دیگر به لیگ برتر صعود کند.

نفت آبادان هم که میزبان شاهین نوشهر بود به یک امتیاز این بازی بسنده کرد و با برد تک گله سایپا مقابل آریو اسلامشهر جنگ سومی در جدول بین این 2 تیم بالا خواهد گرفت.

نتایج مسابقات هفته سی‌ام به شرح زیر است:

نیروی زمینی صفر - فرد البرز 2

داماش گیلان یک - کارا گستر یک

مس کرمان یک - پارس جنوبی جم یک

بعثت کرمانشاه صفر - هوادار یک

سایپا یک- آریو اسلامشهر صفر

نود ارومیه صفر - پالایش نفت بندرعباس 2

نساجی مازندران یک - مس شهر بابک صفر

شناورسازی قشم 3 - نفت و گاز گچساران 2

صنعت نفت آبادان یک - شهرداری نوشهر یک

در جدول رده بندی نساجی در فاصله چهار هفته تا پایان رقابت‌ها با 63 امتیاز صعودش را قطعی کرد و مس شهر بابک با 58، سایپا با 50 و صنعت نفت با 49 امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.


سرویس: ورزشی
کلید واژگان: فوتبال / ورزش / نساجی / لیگ-برتر-فوتبال