نورنیوز https://nournews.ir/n/180371
کد خبر: 180371
13 تیر 1403

استقبال کم‌نظیر مخاطبان از آخرین مناظره


آخرین مناظره تلویزیونی دو نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که شبِ گذشته با موضوع اقتصادی برگزار شد، پربیننده‌ترین مناظره بود.

نورنیوز-گروه سیاسی: احمد خورشیدی مدیرعامل تلوبیون از استقبال کم‌نظیر مخاطبان گفت و افزود: کاربران مناظره‌های تلویزیونی را از قابِ تلوبیون هم دنبال کردند.

او  بیان کرد: سعید جلیلی تا الان بیش از 93 برنامه زنده و 100 کارشناس و مسعود پزشکیان بیش از 63 زنده و 41 کارشناس در تلوبیون توانستند با محتوایی که تولید کردند شاهد بازدید بیش از 2 و تیم میلیون کاربر باشند.

خورشیدی تأکید کرد: برای 7 مناظره پخش شده بیش از 700 کلیپ اختصاصی تولید شده و میلیاردها بار در شبکه‌های داخلی و خارجی فضای مجازی دیده شدند.

مدیرعامل تلوبیون با اشاره به بیننده مناظرات تلویزیونی، خاطرنشان کرد: یکی از پربیننده‌ترین مناظرات تلویزیونی در دور اول انتخابات به چهارمین مناظره برمی‌گشت و اما اولین مناظره از دور دوم با بازدید همزمان 205 هزار کاربر و بیش از 400 هزار نفر مخاطبی که از آرشیو مناظره بازدید کردند 26 درصد نسبت به مناظره چهارم که پربیینده شد، رشد داشت.

خورشیدی افزود: می‌توانیم مناظره شب  گذشته و اخرین آن را را پربیننده‌ترین مناظره بنامیم که بیش از207 هزار بازید همزمان و 23 درصد رشد نسبت به شب گذشته داشت. تا جایی که 4 برابر مخاطب مسابقه همزمان فوتبال جام ملت‌های اروپا این مناظره بیننده داشت.


منبع: نورنیوز
سرویس: فرهنگی
کلید واژگان: انتخابات / مسعود پزشکیان / اقتصادی / ریاست جمهوری / سعید جلیلی / چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری / مخاطب / آخرین مناظره / تلوبیون / مناظره تلویزیونی / بیننده / کاربر / پربیننده