نورنیوز https://nournews.ir/n/160594
کد خبر: 160594
16 دی 1402

گام بلند شرکت‌های ایرانی برای ورود به بازار جهانی محصولات آرایشی، بهداشتی و شوینده


پنجمین نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی ایران (ایران کازمتیکا) با ارائه آخرین دستاوردهای تحقیقاتی و تولیدی شرکت‌های دانش بنیان به کار خود پایان داد.

نورنیوز ـ گروه اقتصاد: در نمایشگاه امسال که از ۱۲ دی ماه به مدت سه روز در محل دائمی نمایشگاهی هتل المپیک تهران برگزار شد، شرکت های بزرگ فعال در حوزه تولید محصولات بهداشتی ،آرایشی و شوینده از جمله پاکسان، فیروز؛ پدیده شیمی قرن، زرفارما، لابراتوار دکتر اخوی حضور داشتند.

شرکت دانش بنیان زرفارما در این نمایشگاه پیشنهاد استفاده از مواد افزودنی جدید خود برای ارتقای خواص کیفی محصولات آرایشی و بهداشتی که می تواند بازارهای جدید خارجی برای محصولات ایرانی ایجاد کند را مطرح کرد که مورد استقبال مدیران شرکت‌های حاضر در نمایشگاه قرار گرفت.

امسال شرکت زرفارما که یکی از شرکت‌های گروه صنعتی و پژوهشی زر است، ۴ محصول نشاسته (ذرت؛ پری ژل و اصلاح شده)، مالتو دکسترین، گلوکز و فروکتوز را به صاحبان صنایع آرایشی و بهداشتی معرفی و عرضه کرد.


منبع: نورنیوز
سرویس: اقتصادی
کلید واژگان: دانش بنیان / گروه صنعتی و پژوهشی زر / زرفارما / لوازم آرایشی / ایران کازمتیکا / لوازم بهداشتی / نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی