شناسه خبر : 99914
تاریخ انتشار : 1401/04/10 17:22
بازدید از بزرگترین واحدهای دانش بنیان قیر کشور با رویکرد ارتقا کیفیت

بازدید از بزرگترین واحدهای دانش بنیان قیر کشور با رویکرد ارتقا کیفیت

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در راستای ارتقا فنی و کیفیت صنعت قیر از واحدهای دانش بنیان قیر کشور بازدید کرد.

نورنیوزـگروه اقتصاد: محمدمهدی حیدری سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به منظور ارزیابی و ارتقای فنی تولید قیر در کشور از خط تولید، آزمایشگاه تحقیق و توسعه و امکانات واحدهای دانش بنیان بازدید کرد.

ضرورت تایید صورت وضعیت‌های خرید قیر واحدهای تولیدی دارای گواهی‌نامه فنی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، حمایت از شرکت‌های تولیدکننده دانش بنیان در درجهت رفع نیازهای ضروری کشور و جلوگیری از خروج منابع متنابه ارزی از اهداف این بازدید بود.

رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در این بازدید با اشاره به مسئولیت مرکز تحقیقات به عنوان دبیر کارگروه کنترل کیفی و ارزیابی واحدهای تولیدکننده قیر در کشور، وجود تولیدکنندگان شاخص با رویکرد دانش بنیان در بخش تولید انواع مختلف قیرهای موردنیاز پروژه های عمرانی را در شرایط اعمال تحریم های ظالمانه علیه کشور مایه مباهات دانست.

وی آمادگی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی را درجهت رفع نیازهای علمی و پژوهشی و هم‌اندیشی در راستای ارتقای بیش از پیش محصولات گوناگون آنان را اعلام نمود.

حیدری برگزاری منظم همایش و نمایشگاه‌های قیر و آسفالت توسط مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی را با همکاری دست اندرکاران این حوزه به ویژه در سال های اخیر، ظرفیت ذی قیمتی برای تعامل و هم‌افزایی فناوری‌های نوین در حوزه قیر و آسفالت کشور دانست.

 او برای حضور حداکثری دست اندرکاران، تولیدکنندگان، پژوهشگران، اساتید و علاقمندان در سیزدهمین همایش و  نمایشگاه قیر و آسفالت و ماشین آلات وابسته ابراز امیدواری کرد.

این نمایشگاه با همکاری سازمان های تابعه وزارت راه و شهرسازی و جامعه مهندسی و دانشگاهی کشور در آبان ماه سال جاری در محل مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار خواهد شد.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی