شناسه خبر : 99888
تاریخ انتشار : 1401/04/09 23:53
آمریکا: تهران فوریتی برای توافق نشان نداده است

ادعای واشنگتن علیه تهران در شورای امنیت؛

آمریکا: تهران فوریتی برای توافق نشان نداده است

ادعای واشنگتن علیه تهران در شورای امنیت: در دور اخیر مذاکرات در دوحه قطر ایران همچنان خواسته‌هایی را مطرح کرد که فراتر از برجام است. ایران هنوز هیچ فوریتی برای نهایی کردن توافق از خود نشان نداده است.

نورنیوز -گروه بین‌الملل: معاون نمایندگی آمریکا در سازمان ملل در در نشست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل درباره اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ و برجام از آمریکا مدعی شد در دور اخیر مذاکرات در دوحه قطر ایران همچنان خواسته‌هایی را مطرح کرد که فراتر از برجام است. ایران هنوز هیچ فوریتی برای نهایی کردن توافق از خود نشان نداده است.

او در ادامه ادعا کرد: آمریکا همچنان متعهد به بازگشت متقابل به اجرای کامل برجام است. ما چندین ماه است برای بازگشت به برجام بر اساس آنچه در وین مذاکره شده است، آمادگی داریم. چنین توافقی از ماه مارس در دسترس است. تنها زمانی که ایران خواسته های خارج برجام خود را کنار بگذارد ما می‌توانیم این توافق را نهایی کنیم.

او ادامه داد: شورای امنیت باید در محکوم کردن فعالیت‌های موشکی ایران متحد باشد. زمانی که ایران همچنان به این شورا و قطعنامه آن بی‌توجهی می‌کند، اعتبار آن را زیر سوال می برد. توپ در زمین ایران است و تصمیم برای بازگشت به اجرای کامل برجام بر عهده ایران است.


نورنیوز
اخبار مرتبط


نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی