شناسه خبر : 99631
تاریخ انتشار : 1401/04/04 16:38
حذف ارز ترجیحی یک تصمیم درست و عاقلانه جمعی بود

حذف ارز ترجیحی یک تصمیم درست و عاقلانه جمعی بود

سازمان برنامه و بودجه شایعات فضای مجازی درباره اظهارات میرکاظمی در مورد نقش مجلس در ارز ترجیحی را تکذیب کرد.

نورنیوز-گروه جامعه: اخیرا برخی از رسانه‌ها به نقل از ریاست سازمان نوشتند که یارانه ۳۰۰ هزار تومانی بار سنگینی بر دوش دولت است و سازمان برنامه و بودجه حذف ارز ترجیحی را به گردن مجلس انداخت، که هیچ کدام از این مطالب صحیح نبوده و رسانه‌ها باید در نقل قول مقامات از سایت رسمی سازمان استفاده کنند.
 
در اطلاعیه سازمان برنامه و بودجه آمده است: دولت پرداخت کمک معیشت به مردم در قالب پرداخت ریالی و در ادامه به صورت کالایی را وظیفه خود و حق مردم می‌داند و همه تلاش خود را برای ارتقاء سطح معیشتی مردم به کار بسته است.
 
دولت و مجلس در حل مشکلات اساسی و اقدامات اصلاحی همقدم هستند و مطامع برخی جریان‌ها برای ایجاد اختلاف میان دولت و مجلس به نتیجه نخواهد رسید. هم دولت و هم مجلس بر اصلاح شیوه پرداخت یارانه‌ها هم نظر بودند و هستند و روند‌های اجرایی هم بر اساس قانون و با همفکری یکدیگر پیش می‌رود.
 
مشی سازمان برنامه همراهی و همفکری با خانه ملت است، موضوعی که به صورت عینی از جلسات ستاد بودجه پارسال نمایان شد و این جلسات با حضور نمایندگان مجلس شکل گرفت.
 
در حالی که دولت و مجلس برای حل مشکلات ریشه‌ای اقتصاد کشور همقدم شده اند، خوب است جریان‌های خبری و سیاسی به جای قلم زدن با اهداف جناحی بر اساس رهنمود مقام معظم رهبری در کنار دولت و مجلس باشند.


خبرگزاری صدا و سیما
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی