شناسه خبر : 99573
تاریخ انتشار : 1401/04/03 14:42
داستان‌سرایی مضحک صهیونیست‌ها درباره یک جابجایی عادی!

نورنیوز بررسی کرد؛

داستان‌سرایی مضحک صهیونیست‌ها درباره یک جابجایی عادی!

رسانه‌های غربی-صهیونیستی کوشیدند این‌گونه القاء کنند که حجةالاسلام طائب جابه‌جا شد چون سازمان اطلاعات سپاه نتوانسته بود پاسخ درخوری به شرارت‌ها و اقدامات تروریستی اسرائیل بدهد، حال آنکه خود بیش از هر کس بر حجم ضربات و پاسخ‌های مناسب و متناسبی که دریافت کرده‌اند، آگاه هستند.

نورنیوز ـ گروه سیاسی: روز گذشته سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی حکمی سردار محمد کاظمی را به عنوان رئیس سازمان اطلاعات سپاه منصوب و حجةالاسلام حسین طائب رئیس سابق این سازمان را به عنوان مشاور فرمانده کل سپاه منصوب کرد.

هم‌زمان با انتشار خبر این جابجایی که امری عادی و مرسوم در سازمان‌ها و نهادهای اطلاعاتی و نظامی به شمار می‌آید، رسانه‌های صهیونیستی و غربی اقدام به جریان‌سازی سنگین رسانه‌ای با هدف سوء استفاده و طرح موضوعات خلاف واقع کردند.

این رسانه‌ها کوشیدند این‌گونه القاء کنند که حجةالاسلام طائب جابه‌جا شد چون سازمان اطلاعات سپاه نتوانسته بود پاسخ درخوری به شرارت‌ها و اقدامات تروریستی اسرائیل بدهد و از خراب‌کاری‌های آنان در داخل ایران جلوگیری کند.

صهیونیست‌ها در حالی از یک موضوع عادی سوء استفاده کرده و آن را موفقیتی برای خود قلمداد می‌کنند که خود بیش از هر کس بر حجم ضرباتی که تاکنون متحمل شده‌ و پاسخ‌های مناسب و متناسبی که دریافت کرده‌اند، آگاه هستند.

به بیان دقیق‌تر؛ مقامات و رسانه‌های صهیونیستی شاید از این جهت خوشحالند که به زعم خود فکر می‌کنند رفتن طائب به معنای پایان کابوس‌های آنها خواهد بود، حال آنکه این تغییرات مرسوم در مسئولیت‌ها هیچ تغییری در راهبرد جمهوری اسلامی علیه غده سرطانی اسرائیل ایجاد نخواهد کرد.

در همین خصوص باید اشاره داشت که اتفاقا سقوط دولت متزلزل نفتالی بنت بیش از آنکه به دلیل ناتوانی در تمشیت امور داخلی بوده باشد، به دلیل ناتوانی و ناکامی در جلوگیری از پاسخ‌های گسترده ایران بوده است.

مقامات رژیم صهیونیستی که خود به استیصال و روند رو اضمحلال خود آگاه بوده و حتی به آن اذعان دارند، تلاش می‌کنند با روایت‌سازی‌های جعلی همچنان خود را نزد افکار عمومی داخل سرزمین‌های اشغالی قدرتی بلامنازع در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی معرفی کنند تا شاید از این رهگذر مانع تسریع روند مهاجرت معکوس شهروندان خود و در نهایت نابودی آن رژیم جعلی شوند.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی