شناسه خبر : 99369
تاریخ انتشار : 1401/03/30 14:12
برای نخستین‌بار آمار و اطلاعات شهدای وقایع تروریستی ایران در سال 1360 منتشر شد

برای نخستین‌بار آمار و اطلاعات شهدای وقایع تروریستی ایران در سال 1360 منتشر شد

برای نخستین بار در کشور، آمار و اطلاعات 1969 شهید جنایات گروهک‌های تروریستی منافقین، کومله، رزگاری، دمکرات، پیکار، چریک‌های فدائی خلق(اقلیت) و اتحادیه کمونیست‌های ایران در سال 1360 منتشر شد.

نورنیوزـگروه سیاست: ترورهای هدفمند و برنامه‌ریزی شده، اقدامات تروریستی مسلحانه کور، بمب‌گذاری‌ها، ربایش و شکنجه، مین‌گذاری و تله‌گذاری، تظاهرات مسلحانه و از این دست اقدامات خائنانه تنها بخشی از وقایعی است که به‌دست گروهک‌های متعدد تروریستی علیه مردم ایران در سنین و جنسیت‌های مختلف و از اقشار و صنوف متفاوت و متکثر انجام شده است.

صفحات روزنامه‌های سال 1360 مملو از اخبار مربوط به اقدام تروریستی علیه فرد یا افرادی بود که یا دلبستگی به نظام اسلامی داشته و یا حتی ظاهر و لباسی شبیه به نیروهای انقلابی داشته‌اند و این نشانه در کنار اعترافات صریح اعضای دستگیر شده گروهک‌هایی نظیر منافقین(مجاهدین خلق)؛ که در موارد متعددی اعتراف کرده‌اند تنها دلیل ترور یک فرد برای آنان به عنوان مثال شلوار سبزرنگی شبیه لباس سپاه، اورکتی قهوه‌ای رنگ یا محاسنی بر صورت یک مرد و یا چادری بر سر یک زن بوده، نشان از استیصال گروهک‌ها در آن مقطع و هدف خائنانه آنان در گرفتن تلفات پرشمار بوده است.

با نگاهی به آمار وقایع تروریستی و شهدایی که در سال 1360 مورد جنایت قرار گرفتند می‌توان دریافت که گروهک تروریستی منافقین بیشترین نقش را در این خونریزی‌ها بر عهده داشته است. سال 1360 کشور ایران تعداد 1969 شهروند را در اقدامات تروریستی که توسط گروهک‌های منافقین، کومله، رزگاری، دمکرات، پیکار، چریک‌های فدایی خلق(اقلیت) و اتحادیه کمونیست‌های ایران انجام شده از دست داده است که گروهک منافقین با اقدام به ترور 841نفر، رتبه اول را در خیانت به مردم و کشورش در این آمار کسب کرده است!

این لیست که شامل اسامی و اطلاعات مربوط به شهدای وقایع تروریستی ایران در سال 1360 است به همت جمعی از کارشناسان بنیاد هابیلیان(خانواده شهدای ترور) گردآوری شده است.

مشخصات کامل شهدا و اطلاعات تکمیلی را می توانید از اینجا دریافت کنید.


هابیلیان
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی