شناسه خبر : 97334
تاریخ انتشار : 1401/03/04 14:19
امام خامنه‌ای:‌ فتح خرمشهر، نماد نجات ملی و تبدیل معادله‌ای تلخ به یک معادله‌ شیرین بود

امام خامنه‌ای:‌ فتح خرمشهر، نماد نجات ملی و تبدیل معادله‌ای تلخ به یک معادله‌ شیرین بود

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: فتح خرمشهر درواقع تغییر یک معادله‌ی تلخ به یک معادله‌ی شیرین بود؛ ملت ایران نجات پیدا کرد.

نورنیوزـگروه جامعه: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم، صبح امروز چهارشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

 گزیده ای از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است: 

* فتح خرمشهر درواقع تغییر یک معادله‌ی تلخ به یک معادله‌ی شیرین بود؛ ملت ایران نجات پیدا کرد. حالا خیلی از مردم شاید اطلاعات زیادی از وضع جنگ نداشتند اما آنهایی که اطلاع داشتند دائم در نگرانی و تلخی و عسرت زندگی می‌کردند.

 * این نجات ملی ناشی از چه بود؟ فتح خرمشهر و آن حوادث قبل مولود چه عاملی بود؟ جهاد، از خودگذشتگی، عزم راسخ، ابتکار عمل، دنبال کارها و راه‌های ابتکاری گشتن. روح همه‌ی این‌ها هم اخلاص‌لله و توکل علی‌الله بود؛ برای خدا کار کردن و به خدای متعال توکل کردن.

 * حالا من می‌خواهم بگویم این مخصوص آن برهه و آن حادثه نبود و در همه‌ی حوادث گوناگون کشور که شماها با آن مواجهید مانند مسائل داخلی، خارجی، مسائل سخت‌افزاری و مسائل نرم‌افزاری، میتوان پیروز شد به کمک همین چند عامل: مجاهدت در راه خدا و عمل جهادی، اخلاص لله، عزم راسخ، ابتکار عمل و امثال اینها.


نورنیوز
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی