شناسه خبر : 96938
تاریخ انتشار : 1401/02/26 18:07
ترخیص فوری 2900 تن مرغ وارداتی از بندر شهید رجایی

ترخیص فوری 2900 تن مرغ وارداتی از بندر شهید رجایی

معاون ‌اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری هرمزگان با بیان اینکه ‌محموله بزرگ مرغ ‌در گمرک شهید رجایی در آستانه متروکه شدن قرار گرفته بود، گفت: ‌این محموله شامل 800 کانتینر و 2900 تن مرغ می‌شد که دستور ترخیص فوری صادر شد.

نورنیوز-گروه اقتصاد: علی فیروزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی در رابطه با تامین کالاهای اساسی از جمله تامین مرغ مصرفی اظهار داشت: تنظیم بازار و تامین کالاهای مورد نیاز و اساسی در دستور کار مدیران و دستگاه‌های ذیربط قرار دارد و بازار استان به صورت مداوم رصد می‌شود.

وی افزود: اگر در زمانی شاهد کمبود یکی از اقلام اساسی باشیم به سرعت تلاش خواهیم کرد میزان کالای مورد نیاز برای رفع مشکل بازار را تامین کنیم.

معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری هرمزگان گفت: یکی دیگر از اقدامات مهم در راستای تامین نیاز بازار و البته ذخیره اقلام اساسی، رصد گمرکات و توجه به ترخیص فوری کالاهای اساسی است تا هم استان و هم کشور با مشکلی در این زمینه روبرو نشود.

وی تصریح کرد: در همین زمینه با آگاهی از یک محموله بزرگ مرغ که در گمرک شهید رجایی در آستانه متروکه شدن قرار گرفته و در آستانه قرار گرفتن در لیست اموال تملیکی بود این امر سریعا در دستور کار پیگیری نهادهای مختلف اجرایی و نظارتی استان قرار گرفت و با دستور استاندار هرمزگان از متروکه شدن این محموله جلوگیری‌ شد.

فیروزی در خصوص حجم این محموله گفت: این محموله شامل 800 کانتینر بود که شامل 2900 تن مرغ می‌شد که تاکنون 200 کانتینر آن با دستور فوری استاندار هرمزگان درحال ترخیص شدن است و تلاش برای ترخیص سایر کانتینرها نیز ادامه دارد.

وی افزود: این محموله می‌تواند ذخیره مناسبی برای مرغ استان و حتی کشور باشد که در شرایط آزادسازی قیمت‌ها و هدفمند کردن یارانه‌ها می‌تواند به شرایط بازار و تامین نیاز مردم کمک کند.


تسنیم
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی