شناسه خبر : 94131
تاریخ انتشار : 1401/02/09 02:27
اهداف دشمن صهیونیست بر «فساد فی الارض» استوار است

رهبر انصارالله در سخرانی روز قدس:

اهداف دشمن صهیونیست بر «فساد فی الارض» استوار است

«عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن پنجشنبه شب در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: دشمن اسرائیلی یک رژیم فاسد است و در ماهیت و اهداف خود بر «فساد فی الارض» استوار است.

نورنیوز -گروه بین‌الملل: عبدالملک الحوثی در آغاز سخنانش گفت: حضرت امام خمینی (ره) با نامگذاری روز قدس، قصد داشتند وظایف و مسئولیت مسلمانان را در قبال فلسطین یادآور شوند.

رهبر جنبش انصارالله یمن افزود: روز جهانی قدس، مناسبتی برای افزایش آگاهی است که از مستلزمات مبارزه با دشمن به شمار می‌رود. روز جهانی قدس، روز بسیج عمومی مسلمانان و اعلام موضع حق در قبال مسأله فلسطین است. رژیم صهیونیستی و در پسِ آن، لابی صهیونیسم در جهان، دشمن اسلام و مسلمانان هستند و باید دشمن دانسته شوند.

الحوثی همچنین گفت: با تداوم تلاش منافقان برای تغییر دیدگاه نسبت به دشمن اسرائیلی، اهمیت زنده نگه داشتن روز جهانی قدس افزایش می‌یابد. رژیم صهیونیستی، بر اساس جنایت، چپاول سرزمین و مصادره حقوق و اشغال سرزمین مسلمانان، بنا شده است. ما باید به عنوان امت اسلامی احساس مسئولیت کنیم و بدانیم که دغدغه مقابله با دشمنی را داریم که با تمام توان با ما می‌جنگد. برخی از رژیم‌های مزدور و دولت‌های منافق قصد دارند ملت‌های مسلمان را قانع کنند که دشمن اسرائیلی، همپیمان و دوست است.

رهبرانصارالله اضافه کرد: رژیم‌های امارات، سعودی و آل خلیفه در بحرین، تمامی رسانه‌های خود را برای همگرایی با دشمن بسیج کرده‌اند. رژیم‌های سازشکار در مدارس خود قصد دارند نسل‌هایی را تربیت کنند که به دشمن اسرائیلی وابسته باشند. عنوان صلح، فریبنده است و این کشورها قصد داشتند این مسأله را ابزاری برای ائتلاف با صهیونیست‌ها و دشمنی با امت اسلام قرار دهند. دوستی منافقان با دشمن صهیونیستی، سودی برای آنان جز توطئه ندارد.

الحوثی خطاب به کشورهای سازشکار گفت: شما به دشمنان خود علیه امت خود کمک کردید. رسانه‌های دشمن نیز تأکید دارند که مافیای اسرائیلی، امارات را لانه خود کرده‌اند. دشمن اسرائیلی یک رژیم فاسد است و در ماهیت و اهداف خود بر «فساد فی الارض» استوار است.

رهبر انصارالله اضافه کرد: رژیم صهیونیستی، یک رژیم عادی نیست که بتوان با آن همزیستی کرد. وجود این رژیم در منطقه برای ایفای نقش فسادآمیز و تخریبی است.

عبدالملک الحوثی در ادامه گفت: دشمن هر چقدر هم که ضرر برساند و شرور باشد، دشمن بازنده‌ای است و زوال آن حتمی است. کسانی که به آمریکا و دشمن اسرائیلی تکیه کردند از امت اسلامی متنفر هستند در حالی که در مقابل صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها تحقیر می‌شوند. کسانی که موضع حق را گرفتند از سوی کسانی که در کنار دشمن ایستاده‌اند مورد سرزنش قرار می‌گیرند در حالی که آنها به این سرزنش‌ها هرچه قدر که باشد اهمیتی نمی‌دهند.

رهبر انصارالله اضافه کرد: گزینه‌های فرار از مسئولیت، سکوت و تسلیم شدن، گزینه‌هایی است که به نفع دشمن است.

عبدالملک بدرالدین الحوثی در بخش دیگر صحبت‌هایش گفت که نبرد با دشمن اسرائیلی، نبردی است که در همه عرصه‌های زندگی جریان دارد.


المسیره
اخبار مرتبط





نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی