شناسه خبر : 93645
تاریخ انتشار : 1401/01/29 10:40
رئیسی: کوچکترین خطایی از صهیونیست‌ها سر بزند، در مرکز رژیم صهیونیستی پاسخ خواهیم داد

رئیسی: کوچکترین خطایی از صهیونیست‌ها سر بزند، در مرکز رژیم صهیونیستی پاسخ خواهیم داد

رئیس‌جمهور گفت: اگر اسراییل دنبال عادی‌سازی روابط با برخی کشورهاست بداند کوچکترین حرکت آن‌ها از چشم ما مخفی نیست و اگر‌ کوچکترین خطایی از آن‌ها سر بزند، پاسخ ما در مرکز رژیم صهیونیستی خواهد بود و نیروهای مسلح ما آن‌ها را آرام نخواهند گذاشت.

نورنیوزـگروه سیاست: آیت الله رییسی در مراسم رژه روز ارتش طی سخنانی اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس خوش درخشید.

وی افزود: پیوستگی ارتش با سپاه پاسداران به عنوان دو بازوی توانمند فرمانده کل قوا در کشور مثال زدنی است و محوری‌ترین توانمندی نیروهای مسلح، نیروی انسانی معنویت‌محور است.

رییس جمهور ادامه داد: بزرگترین مولفه قدرت در نظام ما مردم و نیروهای مسلح انقلابی هستند. نیروهای مسلح بعد از جنگ تحمیلی به تقویت خود پرداختند؛ بطوری که امروز توانمندی نظامی ما در منطقه زبانزد است. همچنین صنایع نظامی ما در بهترین شرایط قرار دارد به صورتی که به سایر صنایع کشور هم کمک می‌کند.

رییسی تصریح کرد: ارتش در همه عرصه‌ها با مردم، از مردم و برای مردم است و در خدمت‌رسانی به مردم فعالیت‌های قابل تقدیری انجام داده است.

وی عنوان کرد: امروز نیروهای مسلح آماده هستند. پیام این آمادگی به دوستداران انقلاب اسلامی پیام امید است و پیام آن برای دشمن این است که نیروهای مسلح ما قدرت بازدارندگی در مقابل هر حرکت دشمن را دارند. کوچکترین تحرک دشمن از چشمان تیزبین نیروهای مسلح مخفی نیست. اگر اسراییل دنبال عادی‌سازی روابط با برخی کشورهای منطقه است بداند کوچکترین حرکت آن‌ها از چشم نیروهای امنیتی ما مخفی نیست و اگر‌ کوچکترین خطایی از آن‌ها سر بزند، پاسخ ما در مرکز رژیم صهیونیستی خواهد بود و نیروهای مسلح ما آن‌ها را آرام نخواهند گذاشت.

رییس جمهور با اشاره به سخن سخنگوی کاخ سفید مبنی بر اینکه در تحریم‌های همه‌جانبه علیه ایران شکست نصیبشان شده است، گفت: آمریکایی‌ها باید بدانند این سزای همه دشمنان کشور ایران است.

رییسی اظهار داشت: نیروهای مسلح ما نقطه امید مظلومان عالم هستند. امروز ارتش در دل‌ مردم جای دارد و تحت فرماندهی فرمانده کل قوا برای اجرای ماموریت‌های محوله آمادگی دارند.


تسنیم
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی