شناسه خبر : 93447
تاریخ انتشار : 1401/01/24 10:16
آزمایش قابلیت بازی در کلاب هاوس

آزمایش قابلیت بازی در کلاب هاوس

شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس قابلیت بازی را در هر دو نسخه iOS و اندروید آزمایش می کند.

نورنیوزـگروه جامعه: شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس با راه اندازی بازی به نام Wild Cards شروع کرده که مجموعه سوالاتی را مطرح کرده و باعث می شود مکالمه شکل بگیرد و افراد یکدیگر را بهتر بشناسند. این بازی در حال حاضر به زبان انگلیسی موجود است.

برای شروع بازی در کلاب هاوس باید روی دکمه «پلاس رومز» (+Rooms) کلیک کرده و سپس گزینه «بازی‌ها» (Games) را انتخاب کنید. سپس به یک اتاق اجتماعی هدایت می‌شوید که در آن می توانید از دوستان‌تان برای بازی با خود دعوت کنید. بمحض این که همه در اتاق حاضر شدند، می‌توانید با کلیک روی «شروع بازی» (Start Game)، بازی را آغاز کنید.

کلاب هاوس فهرستی از سوالاتی را فراهم کرد که در طول بازی ممکن است پرسیده شود مثلا شاید از کاربر خواسته شود ظرف سه دقیقه نام فیلمی را پیدا کند که کل گروه آن را دوست دارند.

مکالمات صوتی زنده در دوران پاندمی که مردم در سراسر جهان در خانه‌هایشان در قرنطینه بودند، محبوبیت پیدا کرد اما با برداشته شدن محدودیتها در اکثر نقاط جهان و بازگشت مردم به زندگی عادی، کلاب هاوس با عرضه قابلیتهای جدیدی که رقیبانش ندارند، ممکن است به دنبال آن باشد که کاربران فعلی خود را حفظ کند.

بر اساس گزارش وب سایت تِک کرانچ، کلاب هاوس اخیرا قابلیت چت و گفت و گوی متنی در اتاقهای صوتی را عرضه کرده است. این قابلیت به افرادی که دوست ندارند صحبت کنند، اجازه می دهد بدون این که بخواهند حرف بزنند، در اتاقهای صوتی مشارکت کنند.


شفقنا
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی