شناسه خبر : 93133
تاریخ انتشار : 1401/01/16 12:01
فراخوان معاون رییس جمهور برای مشارکت در طراحی سازوکار صیانت از منزلت زن در سینما

فراخوان معاون رییس جمهور برای مشارکت در طراحی سازوکار صیانت از منزلت زن در سینما

معاونت امور زنان و خانواده رییس جمهور برای طراحی سازوکار صیانت از شان و منزلت زنان در حوزه سینما، هنرمندان زن سینما را به مشارکت فراخواند.

نورنیوز-گروه جامعه: در پی انتشار اخباری از سوی زنان دست‌ اندرکار سینمای ایران مبنی بر آزارگری و اعمال قدرت بر زنان در سینما، انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با صدور پیامی از بانوان هنرمند و دردمند دعوت کرد تا در نشستی مسائل و مشکلات این حوزه را مطرح و در تبیین راهکارهای عملیاتی مشارکت کنند.

در پیام معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده آمده است: جایگاه زنان در هنر سینما و حضور موثر آنان، لزوم صیانت از شان  والای این هنرمندان را طلب می‌کند. لذا خلا  قوانین و دستورالعمل ها و حمایت های لازم نباید حضور  مفید و ارزشمند زنان در عرصه هنر هفتم را مخدوش کند.  

همانطور که طی چهار دهه از انقلاب، زنان ما  دوشادوش مردان در ارتقای علم، اقتصاد، سیاست و فرهنگ  این مرزو بوم تلاش کردند و وجود ضوابط و ارزشها و قوانین، توانسته است یکی از سالمترین و امن ترین محیط های اداری را در حیطه مسائل اخلاقی برایشان خلق کند.

دولت مردمی نیز باشعار مبارزه با فساد ، خود را موظف به برخورد با هرگونه فساد و تعدی اعم از اداری، مالی و اخلاقی می داند و هیچگونه اغماضی را در این مسیر برنمی تابد. معاونت زنان و خانواده برخود لازم می داند که گوش شنوای مطالبات زنان هنرمند در عرصه سینمای ایران باشد و با دعوت از این عزیزان  و با همکاری نهادهای مسئول و متولی برای طراحی ساز و کار لازم صیانت از شان و منزلت زنان،  در این حوزه یاری رساند. لذا از بانوان هنرمند و دردمند این حوزه دعوت می شود در نشستی که  در محل معاونت تشکیل می شود ، شرکت و مسائل و مشکلات این حوزه را مطرح و در تبیین راهکارهای عملیاتی مشارکت کنند.


فارس
نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی