شناسه خبر : 91808
تاریخ انتشار : 1401/01/08 15:40
جام جهانی 2022 آخرین جام جهانی با غایبان بزرگ

جام جهانی 2022 آخرین جام جهانی با غایبان بزرگ

در جام جهانی 2022 به جزء ایتالیا تیم های بزرگ دیگری هم حضور نخواهند داشت.

نورنیوزـگروه جامعه: طبق تصمیم فیفا جام جهانی ۲۰۲۲ آخرین بار با ۳۲ تیم برگزار خواهد شد و در جام جهانی بعد این مسابقات با ۴۸ تیم برگزار خواهد شد که مسلما همه تیم های بزرگ به این مسابقات راه می یابند و دیگر شاهد راه نیافتن تیم های بزرگ به جام جهانی نخواهیم بود.

تاکنون بزرگترین تیمی که نتوانست به این مسابقات راه یابد تیم بزرگ ایتالیا است که چند ماه پیش قهرمان یورو بود ولی با شکست ناباورانه مقابل مقدونیه شمالی نتوانست به دیدار پلی آف مقابل پرتقال برسد و وداع تلخی با این مسابقات داشت هر چند اگر این تیم به دور بعد هم صعود می کرد یکی از دو تیم ایتالیا و پرتغال حذف می شد. تاکنون ۲۰ تیم صعودشان به جام جهانی قططی شده است اما ۱۲ تیم هنوز در انتظار صعود به این مسابقات هستند و به احتمال زیاد شاهد شگفتی های دیگری هم خواهیم بود.

در آمریکای جنوبی ۴ تیم برزیل، آرژانتین، اکوادور و اروگوئه به صورت مستقیم به این مسابقات راه یافته اند و از بین تیم های کلمبیا، شیلی و پرو یکی از آنها باید با تیم پنجم آسیا رقابت کنند، از بین این تیم ها پرو شانس زیادی دارد و به احتمال زیاد ۲ تیم قدرتمند کلمبیا و شیلی با تمام ستاره های خود در این مسابقات غایب خواهند بود.

در قاره آفریقا کار تیم ها برای صعود سخت است مصر در دیدار رفت با یک گل سنگال را شکست داد و در بازی برگشت باید در داکار با سنگال بازی کند شاگردان کی روش روز سختی خواهند داشت و یکی از این تیم های خوب آفریقا باید با این مسابقات وداع کنند. کامرون در دیدار رفت در خانه خود مقابل الجزایر با یک گل شکست خود و شانس کمی برای صعود با این مسابقات دارند. مراکش دیگر تیم بزرگ قاره آفریقا که معمولا به جام جهانی صعود می کنند در خانه خود مقابل تیم کنگو متوقف شد و مسلما در دیدار برگشت مقابل این تیم پرستاره که تعدای از بازیکنانش در لیگ برتر انگلیس بازی می کنند کار سختی برای صعود خواهد داشت.


شفقنا
اخبار مرتبط



نظرات

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نظر شما

X
آگهی تبلیغاتی